Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En hjelpeløs behøver hjelp

Altberger

Medlem
Hei.

jeg har en site - Bygge hus? Kontrakter, forskrifter og håndverker husbygging - Fagmann - satt opp med Google ana.

Men jeg får ikke bekreftet at jeg er eier av siten når jeg skal laste opp en ny site-map.

Det er fordi CMS'en jeg benytter automatisk genererer domene.no/go/tittel i URL og da kjenner ikke Google igjen koden.
Har også forsøkt med info i meta uten resultat.

Hva gjør j da?
får heller ikke å lastet opp PDF-filer.
/go/ kommer auto kommer med i URL...

:confused:
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Når du skal bekrefte ett nettsted i Webmaster Tools kan du jo velge og laste opp en htmkfil til roten av hele nettstedet. Om du gjør det, skal det jo ikke være noe problem for Google og verifisere at du er den rettmessige eier?
 

Altberger

Medlem
Jeg bruker Farcry CMS (daemon: FarCry Core Web Application Framework)
Programmerer null og niks selv.

Har forsøkt å legge ut filer med det filnavnet Google vil ha men får det likevel ikke til. Klarer ikke å unngå /go/ i URL for downloadfila.

En annen måte er vist nok å legge inn en kode inn før metadata. Jeg kan legge til unik metadata for alle sider men ikke noen koder før metadata.

Men legge ei HTML-fil på "root" sier du? Må den ikke lastes opp på en spesifikk side da?
 

basicus

SEO Eggspert
Av disse er wordpress den desidert mest brukervennlige.
Er ikke nødvendigvis enig i det. Alt dreier seg om hva det hele skal brukes til. WP er fantastisk som bloggplattform, men egner seg ikke like godt om det skal lages en firmapresentasjon for eksempel.

Joomla egner seg dårlig etter min erfaring for små nettsteder. Er det større saker er Joomla eminent.

CMS Made Simple egner seg ypperlig for mindre firmapresentasjoner. Kikk på Hjem | Heras Norge for et greit eksempel på akkurat dette.
 
Topp