Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En liten intro om meg :)

mofu

Medlem
Hei hei alle sammen..

Har vært registrert her en liten periode nå og har lest en god del innlegg i det siste.. Har vært interessant å se den gode aktiviteten på dette forumet så tenker jeg kommer til å bli litt mer aktiv her den kommende tiden og ønsker derfor å introdusere meg selv :)

Mitt navn er Øyvind Kildal Stangnes. Jeg er 28 og har vel jobbet med web og webprosjekter fra jeg var 15 år og har nok vært gjennom det meste så langt og har vært heldig nok til å få oppleve veldig mye og kan nå leve bra på det jeg liker å drive med.

Ellers går jeg langt tilbake som medlem av skitx og har vel vært gjennom alle navnebyttene opp igjennom årene helt siden norsk undergrunn perioden. De som har vært aktive på dette forumet opp gjennom årene kjenner meg kanskje igjen.. si isåfall gjerne hei :)

Frem til i sommer i fjor jobbet jeg som markedssjef i det norske communitiet bloc.no, men trakk meg da ut for å jobbe videre med egne prosjekter. Har en del spennende på gang og finner sikkert en del samarbeid gjennom dette forumet som vil lønne seg for alle parter.

Sitter for tiden med både store mengder trafikk til salgs samt inntektsmuligheter gjennom virale filmer. Vil nok åpne egne poster rundt det jeg driver med etterhvert men oppfordrer alle som har høy trafikk og tror de kan generere mange filmklipp avspillinger til å ta kontakt snarest for gode inntektsmuligheter :)

Det var alt fra meg i første omgang.. Vi snakkes nok! :)

mvh

Øyvind Kildal Stangnes
Stangnes Limited
oyvind at stangnes dott com
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Alltid hyggelig med flere erfarne medlemmer! Mener jeg husker navnet ditt fra et sted, men klarer bare ikke helt plassere hvor.

Uansett, velkommen til Webforumet skal du være!
 

picxx

Well-Known Member
Wilkommen til webforumet :)
 

Christian

Medlem
Velkommen :)
Er det bare jeg som husker feil, eller var det sånn at bloc har helt sjukt mye møring-brukere? :)
 

mofu

Medlem
Tusen takk for super velkomst!

Tror vi diskuterte litt frem og tilbake rundt noe trafikk for et par års tid siden på root.no Kenneth.. mens skitx og root var samlet. mener å huske deg som cypherus? Gøy at du har fått til dette forumet så bra :)

Der er jo Keanu også jo ;) kult..

Christian: jo.. det stemmer nok veldig godt.. Jeg er kjendis i kristiansund og omegn.. lol :D

Nei nå stikker jeg ut i sola.. Snakkes snart :)

-Mofu-
 
Topp