Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enda en gratis katalog

nybraa

Medlem
Nå er goggle endelig blitt det som var dens formål.
Gratis registrering selvfølgelig.

Goggle

Hva syns dere? Hvis dere registrerer en bedrift så må jeg godkjenne før den kommer ut, det skjer kjapt.

PS. For de som ikke synes det er vits i å ha en ekstra katalog i tillegg til kvasir, gulesider for ingen kommer til å skifte uansett. Jeg er enig. Men jeg har 500 000 andre unike besøkende som besøker siden min i året å tenke på også, websiden er for dem :)

bon appetitt
 

testdriver

Ha det bra..
Må nesten stille det spørsmålet som uansett vil dukke opp:

Er du ikke redd for å bli tatt til retten pga domenet..?
 

Knut

Medlem
Da hadde han vel fått bråk for mange år siden. Såvidt jeg minnes så er goggle flere år gammelt
 

clinton4

Medlem
Synes det ser ut som en grei og oversiktlig katalog, men kanskje litt få oppføringer. Har du utviklet selve scriptet selv? Eller bruker du en ferdig løsning?

Ellers liker jeg ikke slike "kamuflerte" tradedoubler linker.
 

nybraa

Medlem
- Som det står øverst så er dette for å tilfredsstille mine besøkende. Ikke komme på samme høyde som GS og kvasir.

- Flere oppføringer skal opp og det kommer på løpende bånd må bare få sendt av gårde en mailingliste med de som var med i den gamle databasen.

- Tradedoble linkene er ikke kamfulerte, men jeg skjønner hva du mener. Skal se om jeg får ordnet med en tekst der det står "Sponset link" link eller noe.

- I min chrome ser det bra ut :( Skal se litt mer på det....
 
Topp