Kjapp og trygg hosting for Wordpress

(Enda) et nytt design, og nye annonsemuligheter på Agurkposten!

peterandrej

pensjonert moderator
Tror jeg har funnet en bra formel her nå, og er egentlig forholdsvis fornøyd med det nye designet på agurkposten. Har hentet inspirasjon fra sider som Dagsavisen, NorthEast (NxE), SimpleBits og noen andre. Noen key-elements:
  • Kategorier i header - bedre navigasjon
  • roligere og mer oversiktlig layout på forsiden
  • mindre tull i sidebar
  • flere annonsemuligheter (120x120px, 180x150px og 768x150px banners)
  • større plass til content på enkeltsider, og større font (tidligere 12px nå 13px)
  • rent generelt gode kontraster

Særlig dette med bannere var viktig, og grunnen til at jeg måtte redesigne siten. Hadde jo glemt at jeg hadde solgt noen 120x120px bannere, og de var det jo ikke plass til i det forrige designet. Samtidig ønsket jeg å tilby større grad av bannerannonsering, særlig i header. Nå kan jeg tilby både 768x150px og 180x150px banners.

Det med kategorier i header er hentet rett fra Dagsavisen. Veldig lett å navigere skal det være. Fargevalg er fra SimpleBits. Sidebar er fra NxE.

Opp i alt det positive må jeg innrømme at i header har jeg brukt (grøss) de gode gamle tabellene. (ikke si det til noen). Lat skal man være. Men, tabeller funker da som faen inntil videre. Mitt motto: det enkle er ofte det beste. jeg kunne selvsagt brukt CSS, UL og LI elementer isteden, men det blir en mer "avansert" kode som enkelte nettlesere (LES: IE) kan få problemer med.

Ellers henger det sikkert litt smårusk igjen her og der, som jeg får rette opp i når jeg ser dem. Det er vel rundt 70 feil i HTML-koden, som alle sammen skyldes annonsene, feedburner, technett og noen plug-ins. Det er sikkert et par som skyldes slurv fra min side også, så hvis noe krasjer i nettleseren din er det fint om sier ifra i denne posten, sånn at jeg kan fikse problemet. Men, sjekket sites i IE7, 6 og 5.5, Opera, FF og slikt, så det bør gå greit for de aller fleste.

Har også opprettet en "Stats"-side som jeg har kallt "Best of.." der jeg har puttet alle disse "best besøkt i dag", "mest kommentert" og slike greier. Bedre enn å ha alt dette surret i sidebar. Hvis du vil ha denne infoen finner du den på en egen side, og hvis du ikke vil ha den og bare lese artiklene liksom - så slipper du alt dette surret:
Best of Agurkposten | Agurkposten.no

Anyway, her er annonsemulighetene, med oppdatert prisinfo:

annonserag.jpg


1. 180×150px toppbanner

Vises øverst til venstre på alle sider.

Pris: 500 kr pluss mva pr/mnd

For tiden tilgjengelig - ta kontakt for å reservere din annonse!

——
2. 768×150px toppbanner

Vårt største banner. Vises øverst på alle sider.

Pris: 900 kr pluss mva pr/mnd

For tiden tilgjengelig - ta kontakt for å reservere din annonse!

—–
3. 120×120px banner i sidebar

Vises i høyre sidebar på alle sider.

Pris: 300 kr pluss mva pr/mnd

Plasser tilgjengelig: 5/6

—-
4. Linker inne i poster:

Din link vil ligge i den “boksen” helt oppe til høyre i hver post. Kun 1 link pr post selges, så her blir din link “ekslusiv”. Linken er selvsagt permanent, og vil ligge ute så lenge Agurkposten eksisterer!

Priser:

* 5 poster: kr 200 pluss mva
* 10 poster: kr 350 pluss mva
* 20 poster: kr 600 pluss mva

En av fordelene med denne annonseringsformen er at din link kommer i content-området på siden som gjør at leserne ser linken din. Meget effektivt!!

Ta kontakt med oss for bestilling!

—-
5. Tekstlinker:

I høyre sidebar under “linker” på alle sider:
kr 160 pluss mva pr måned

Plasser tilgjengelig: 6/10

——
Betalte poster:

Hvis du ønsker å virkelig slå på stortromma kan Agurkposten skrive en hel post bare for deg og ditt produkt. En ReviewMe, altså at Agurkposten anmelder ditt produkt. Og vi er ærlige. Det vil si at du ikke får diktere hva vi skriver. Vi skriver det vi mener, basta. Vi er likevel ikke usaklige. Vi er bare ærlige. Hvis produktet ditt er dårlig, vil vi skrive akkurat det, men samtidig gi deg forslag til hvordan du kan forbedre det. Hvis produktet ditt er dødsbra vil vi hylle det.

Pris: kr 500 pluss mva

-----

Ta kontakt på:

post@peterandrejensen.no

for å reservere din annonse.
 
Topp