Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endre Adsense formatet

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Kunne tenke meg å strekke litt (helst 100%) på en adsense annonse. Og kanskje litt større skrift. Noen som vet hvordan det gjøres?

(PS: Ja, det gjelder annonsen under her!)
 

Ståle

Medlem
Kunne tenke meg å strekke litt (helst 100%) på en adsense annonse. Og kanskje litt større skrift. Noen som vet hvordan det gjøres?

(PS: Ja, det gjelder annonsen under her!)

Er ikke lov. Er også usikker på om det i det hele tatt er mulig.
 

Ståle

Medlem
Er sikker på at jeg har sett adsense annonser med større tekst..
Irriterende hvor lite vi har lov til å mikse med de annonsene..

Vet at premium publishere har litt mer frihet når det gjelder utformingen av annonsene. Men det skal vist 20.000.000 visninger i måneden til for å bli aktuell for en slik konto.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå har jo dette egentlig sine grunner også da, og en liten en av dem som jeg kan tenkte meg, er vel rett og slett det at Google har sine ting de burde forholde seg til for å selge annonser.

Om jeg skulle bestille noen annonser hos en annonsør, så ville ikke jeg ha valgt å bestille dennne annonsen, dersom den kunne havnet i ett hvilket som helst format, på en hvilken som helst webside der ute. Da vet jo ikke jeg som har disse annonsene hvordan dem ser ut selv engang...
 

TorsteinO

Art Director & grunder
For bilder, ja. Men for tekstannonser?

Hvis vi f.ex. ser på den boksen som er under første post på dette forumet, der er det akkurat nå to annonser ved siden av hverandre. Det hadde passet fint inn med en tredje, helt uten at formatet på selve annonsene ble forandret, og for begge disse, så ville det heller ikke ha vært noe voldsomt problem om formatet faktisk ble endra litt.
 
Topp