Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endre DNS-pekere

Hei.

Jeg har registrert et domene hos domeneshop, og skal hoste det hos Inmotion Hosting. Servernavnene der er:

ns.inmotionhosting.com
ns2.inmotionhosting.com

Jeg logger meg inn på domeneshops kontrollpanel, og klikker på "navnetjenere". Deretter bytter jeg ut de som allerede står der med overnevnte, og får følgende feilmelding:

"Navnetjeneren ns.inmotionhosting.com svarer ikke autoritativt på oppslag for sonen mittdomene.no"

Hva skal jeg gjøre for å løse dette? Har jeg gjort det riktig? Har nemlig aldri gjort dette før!
 
Jeg oppgav domenenavnet da jeg registrerte meg hos InMotion, og de opplyste deretter om at jeg måtte omdirigere DNS-pekerene hos registrarer min. Spørsmålet er vel hva jeg må gjøre i menyen "DNS-pekere" først?
 
Det ser det ut som de har gjort. Jeg får i alle fall opp en oversikt med domain, username, password, server osv. Men hva skal jeg gjøre på domeneshop sine sider? Hvor skal jeg skrive inn servernavnene?
 
Har nå vært i kontakt med inmotion, og de sier at "your domain is stored in both of our nameservers", og kan ikke se noen problemer.
 
Topp