Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endring av kategorier

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg sitter og stusser på om jeg skal endre litt kategorier her på WF. Jeg er interessert i deres innspill. Her er mine forslag:

Under Søkemotorer:
  • "Sesam" og "Andre søkemotor" blir slått sammen

Under Markesføring:
  • Jeg liker det slik det er. Ser igrunn ikke noe behov for endringer.
  • Hente inn "Trafikk Analyse" kategorien. Denne synes jeg ikke er nok fokus på. Man kan tjene mye på å analysere trafikken sin riktig.

Under Business:
  • Kunne tenke meg en ny kategori for regnskap og administrasjon av bedrift. Spesielt nå i det siste har det vært mye snakk om hvordan ting og tang skal føres i regnskapet. Tror det kunne vært en god ide til senere og ha dette fordelt i en egent kategori for å gjøre det lettere å finne neste år når vi igjen skal ta årsoppgjøret.

Under Utvikling og design:
  • Slå sammen "Webutvikling", "Brukervennlighet", "HTML og nettside design", "Grafikk og multimedia", "Programmering", "Databaser" til bare "Webutivkling".
  • Fjerne underkategorier på "Innholds kontroll".
  • "Side & Server administrasjon" med underkategorier til "Webutvikling" og flytte Trafikk analyse opp til Business.
  • Slå sammen "Produkter og Verktøy" med "Script". Skal vi beholde "hosting" som egen underkategori eller flytte til egen kategori?

Under Webforumet:
  • Ser Ingen grunn til endringer.

De fleste endringene vil da bli gjort i kategorien for "Utvikling og Design". Denne brukes ikke så mye uansett, så føler ikke behovet for så mange kategorier der. Hva tror dere?
 

picxx

Well-Known Member
Bare for å pirke litt, så heter det egentlig "trafikkanalyse", i ett ord :)

Litt OT...

Det ser ut som det er ganske mange som gjør det meget bra på web som ikke er helt stødig i norsk (ref...her på webforumet, ITavisens redaktør, hegnar etc.) men det er jo mulig at man skjerper seg litt når man skriver artikler...noe jeg ikke gjør :D

Ellers positivt å se at forumet blir 'mindre', men med mere innhold :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ok, da er alle endringer gjort, samt at jeg har flyttet noen tråder! Ble flott synes jeg, mindre kategorier med flere tråder får det til å se mer aktivt ut her inne, pluss det blir mindre rot og styr for oss moderatorer som hele tiden må flytte tråder som er postet feil!
 
Topp