Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endring på Facebook?

Johan

Medlem
På FB siden til mitt firma Facebook hadde jeg på tirsdag en side som heter hjem, akkurat som jeg har på min personlige FB. På denne siden fikk jeg newsfeed fra de sidene jeg følger via min FB firma side. Onsdag var den siden borte så nå har jeg bare timeline siden for firmaet mitt. Noen som vet hva som har skjedd?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Har akkurat gjort det og ser det er fremdeles i en overgangsfase for min konto hvertfall - har fremdeles muligheten å gjøre mye på selve facebook. Liker best å ha det en plass - ikke minst fordi det blir lettere å skille mellom jobb og sosialt for min egen del.
I tillegg forventer jeg at det har blitt enklere å prøve ut annonsering for flere pages - sitter ikke å administrere 10 x 10 usd lenger - forventer jeg da.

(Off topic: synes det fremdeles er surt at vi ikke har polls tilgjengelig på pages).
 

kaieivindm

Member
Har akkurat gjort det og ser det er fremdeles i en overgangsfase for min konto hvertfall - har fremdeles muligheten å gjøre mye på selve facebook. Liker best å ha det en plass - ikke minst fordi det blir lettere å skille mellom jobb og sosialt for min egen del.
I tillegg forventer jeg at det har blitt enklere å prøve ut annonsering for flere pages - sitter ikke å administrere 10 x 10 usd lenger - forventer jeg da.

(Off topic: synes det fremdeles er surt at vi ikke har polls tilgjengelig på pages).

Så det som skjer, er at man overdrar en FB side fra sin "personlige" konto og over til "Bedriftens" konto?

Men man kan gjøre akkurat som før? Jeg må være ærlig å si at når jeg mistet funksjonen "bruk som" forsvant, har det vært rimelig frustrerendes for siden min kan ikke nå se egen "news feed" like bra som før.

Blir det bedre igjen med å legge den over til bedriften?

Og ikke minst, hva er egentlig ulempene med dette?
 
Topp