Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Endringer i algoritmen?

Siden er ikke helt ny, den er vel rundt et år gammel, kanskje litt mindre.. Men dette er vel relativt nytt i G sine øyne. Har ikke så mange linker heller, egentlig..

Gikk jo på en lignende "smell" for et halvår siden eller noe sånt, jeg laget en post her om det og. Jeg endret noen linker på fremsida, gjorde noen forandringer hist og pist, og vips var jeg på plass igjen. Tok en uke og to. Jeg fikk høre akkurat det samme da og, at jeg hadde gjort noe galt i forhold til linking el.l., men sida kom jo tilbake i løpet av kort tid.

Stort sett alle sidene på førstesida er affiliate-sider, så skjønner ikke helt hvorfor bare jeg og et par til har blitt fjerna.. Sikkert flere og, jeg har ikke helt oversikten over alle. Men er sånn i flere nisjer, ser jeg. Men om det er som du sier, er det jo bare å gi opp affiliate-sider på norsk i sin helhet? Alle har jo de samme produktene, stort sett. Og hva i all verden skal man tjene penger på da? Ja, jeg har litt lite fantasi, men jeg har ikke egne produkter eller noe sånt. Dessuten blir jeg litt usikker når det gjelder om jeg skal fortsette å oppdatere den aktuelle siden, eller om jeg bare skal droppe den helt. Er det som du sier, blir det jo uansett vanskelig å komme opp på førstesiden. Jeg som enkeltperson kan jo ikke slå små firmaer som jobber med det samme.
 
Topp