Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Engelsk språk på forumet

Stian

Medlem
Halla. Rett etter jeg regga meg her, var de første sidene jeg så på engelsk. "Welcome to this forum, bla bla bla, check your mail to activate your account, bla bla bla."
Får også en feilmelding på engelsk når jeg prøver å vise denne sida: https://www.webforumet.no/forum/online.php

Ser det meste er oversatt, så tenkte jeg skulle si ifra ^^
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Dere får nesten bare overleve at det henger igjen litt engelsk her og der. Det blir ofte tilbakestilt ved forumoppdateringer osv.

Og dere bør uansett kunne engelsk om dere skal være i denne bransjen :) Men takk for tipset!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva står det i feilmeldingen?

Mulig det er begrenset siden du er nykommer, og ikke ordentlig medlem enda. Husker ikke her på sparket alle rettighetene du ikke har fått enda. Forumsignatur er blant annet enn av dem..
 

Stian

Medlem
StianLG, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Tenkte det kunne være at siden rett og slett var blokkert for alle, men det er vel det at jeg akk har regga meg her..
 
Sist redigert:
Topp