Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkel Joomla eller WP site for indisk restaurant

Altberger

Medlem
Heisan,

har en kunde som skal ha en enkel site i Joomla eller WP.

Designet han ser for seg er dette;
Solucija: Template Preview

Oppgave;

1. Teknisk oppsett av Joomla med integrasjon av designtemplate

2. Bytte og tilpasning av toppbilde i ønsket designtemplate

3. Mulighet for å dele menyen inn i flere undergrupper som; Lam, Kylling, vegetar, etc. da han har flere retter under hver kategori.
(dette kan evt være tekstbaserte lenker under lenken meny, ser det ikke er noen subpage 2 i ønsket template)

4. Klargjøring for drift av løsning hos Uniweb AS hvor de også har eget domene parkert.

Min oppgave blir innhold.

Hva mer ref oppgavebeskrivelse må dere vite?

Dette er ikke særlig kompliserte saker for de som kan det og budsjettet er også deretter.
Kan det utføres for kr 3.000,- + mva?
 

picxx

Well-Known Member
Hei.

Om designet er portert og klargjort for WP kan jeg ta oppgaven.
Send meg en pm :)
(Jeg er desverre ingen designer, så jeg får ikke til å lage dette themet. Men vil nok tro du kommer til kort angående betaling om du ser etter en designer som skal portere designet, pluss klargjøre siden.)
 

Altberger

Medlem
Om designet er portert og klargjort for WP?

Om designet er portert og klargjort for WP...
Dette har ikke j peil på picxx :)
Hva kan det evt koste? 1.000?

I og med at templaten i vedlagte URL ikke har subpage 2, det likevel no problem å legge til tekstbaserte lenker i bunn av undersiden meny?
Her ønsker jeg at disse skal føre til en ny underside med alle retter for Lam, kylling, osv...

I andre CMS jeg benytter (Farcry) kan j fritt opprette HTML-sider (kalles i CMS'en for konteinerredigering) og knytte disse opp mot de hyperlenker jeg selv måtte ønske. Er dette mulig i WP / Joomla eller må det her designes et nytt theme for inndeling av menyer?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Ikke noe problem å få hva du ønsker i WP.
Om designet blir portert til WP vil jeg tror jeg kan få til det aller meste av ethvert ønske man vil ha på en side.
 
Regner med at designet ikke er klargjort for hverken Joomla eller WP. Du skal være heldig om noen gjør det for 3,000, og WP er nok løsningen. Joomla er langt mer avansert, og tar en god del lengre tid å integrere
 
Topp