Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkel og gratis WP butikk-løsning

Skal lage en liten butikk, også sliter jeg litt med å finne et WP mal som ikke er alt for infløkt å bruke og som samtidig er gratis.

Nå forventer jeg ikke at folket her skal gjøre jobben for meg, men kanskje noen tilfeldigvis har erfaring å dele, kanskje til og med et navn på en mal?

Bare noe helt enkelt, der jeg kan legge til Paypal kredittkortbetaling, og giro.
 
Sist redigert:
Tungvinte saker.. Mulig jeg gjør det feil eller no, men man bruker jo en liten evighet på å legge inn produktene..
 

picxx

Well-Known Member
Jeg anbefaler alle å heller sette opp en butikkplattform og kanskje implentere wordpress i denne heller enn å bruke wordpress hvis det dreier seg om noen produkter.
Dette fordi de aller fleste løsningene når det kommer til wordpress og e-cart løsninger er tongrodde og lite fleksible.
 
Jeg har noen hundre produkter, serru.. Så mulig jeg må gå for en annen løsning. Noen plattform å anbefale, forresten?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Jeg har noen hundre produkter, serru.. Så mulig jeg må gå for en annen løsning. Noen plattform å anbefale, forresten?

Jeg har tidligere benyttet prestashop og likte den løsningen meget godt, selv om designet er veldig "akkurat slik alle andre nettbutikker".
Holder for tiden på å eksperimentere litt med magento, men kan ikke gi noen anbefaling, selv om det jeg har sett så langt er positivt.
 
Bah.. Dette suger. Hater å sitte sånn å surre med å ikke få til ting.

Nuhvel. Blir vel 24nettbutikk.no på meg om en uke eller to, så jeg gidder ikke å sette opp nettbutikk fra bunnen av sjøl.

Et siste frustrert forsøk: Har googla "shoppingcart for WP" og alle de 782 variantene av denne, men alle går sammen med Paypal, noe jeg ikke gidder. Jeg vil sende med giro. Finnes det en slik plugin? Bare handlekurv, add to cart, slik at man kan legge til flere produkter, og så får man med en giro i pakka?
 

picxx

Well-Known Member
Er det kun et bestillingsskjema du trenger kan du bruke contact form 7 med dynamic text extension for å hente inn produktnummer.
Da slipper du helt å forholde deg til noen cart løsning.
 
Topp