Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkelt CMS

kongen

kongemedlem
Finnes det et enkelt CMS som er sikkert for hacking som har disse funksjonene:

  • brukere kan registrere seg og må bekrefte via eposten sin
  • brukere kan sende inn artikler med bilder
  • bildene skaleres til riktig størrelse automatisk
  • har en glemt-passord-funksjon

Er på utkikk etter noe som er lettere enn Wordpress, og noe som er så enkelt i bruk at tippoldemor kunne ha sendt inn en artikkel uten å lese instruksjoner (Wordpress er for avansert for vanlige folk).
 

picxx

Well-Known Member
Noe som er lettere enn wordpress og samtidig har alle funksjoner som skal til for medlemsstyring tror jeg du vil slite med å finne.
 

zapotek

Medlem
Det finnes plugins som stripper WP-backend for funksjoner, slik at det blir enklere for tippoldemor å sende inn artikler uten ekstra instruksjoner.
 

Bjørnar

Gründer
det du kan gjøre, er jo å kjøre opp en vanlig wordpress, og la brukere legge inn artikler via epost, som du kan sette opp et skjema til å sende for deg. Enklere kan det vel ikke bli.
 

Hupsey

Medlem
Jo, det er enkelt å skrive postene. Men det kan jo bli vanskelig om man vil bruke bilder og film inne i bloggpostene. Om man vil endre på noe etter mailen er sent kan jo også det bli vanskelig. Jeg kom på en elegant løsning:bloggdesk. Det er jo omtrent som å bruke words. Men oppsettet mellom wp(eller andre cms) og blogdesk bør muligens settes opp av deg først (ca 5min)
 
Sist redigert:

Hupsey

Medlem
Jeg leste ikke første post godt nokk. Det jeg skrev er ikke et eget cms, bare en enklere måte å poste på. Beklager
 

timepoint

Medlem
Cms for medlemmer

Heissan.

Satt opp noe lignende i Wordpress for ca 1 år siden.

Men da noen andre funksjoner.
For det første ville kunden bare at medlemmer har tilgang.
Det betydde at man da må sende ut brukernavn og passord til alle brukere/ medlemmer manuelt.

Det du gjør er å få wordpress til å sjekke om den besøkende er registrert. Hvis ikke sendes han til logg inn siden.
Å redigere logg inn siden, er noe man sikkert kan søke seg frem til.

Jeg har laget en oppskrift her:
Lag et billig intranett | Timepoint.no | Timepoint.no
 
Topp