Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkelt salgs/crm-system

sta

Medlem
Er det noen som har tips om et simpelt salgsstyringsverktøy som er webbasert og helst opensource?

Jeg kjenner til vTiger, SalesForce, etc, men felles for disse er at det er store kompliserte verktøy med funksjonalitet langt ut over det vi trenger.

Egentlig har vi bare behov for omtrent dette:
- Kunne føre inn nye leads
- Delegere leads til en medarbeider
- Ha en oversikt over alle transaksjoner mot den enkelte lead (telefon, epost, møte)
 

orjan

Medlem
Har gode erfaringer med 24sevenoffice (norsk selskap).

Har alt du søker etter samt fakturasystem, kalender, intranett, fillagring på hver kunde osv.

Er ikke open source, men heller ikke avskrekkende dyrt. Tror vi betaler en tusenlapp i måneden for løsningen.
 
K

Kontoristen

Guest
Er det noen som har tips om et simpelt salgsstyringsverktøy som er webbasert og helst opensource?

Jeg kjenner til vTiger, SalesForce, etc, men felles for disse er at det er store kompliserte verktøy med funksjonalitet langt ut over det vi trenger.

Egentlig har vi bare behov for omtrent dette:
- Kunne føre inn nye leads
- Delegere leads til en medarbeider
- Ha en oversikt over alle transaksjoner mot den enkelte lead (telefon, epost, møte)

Jeg har meget gode erfaringer med 24sevenoffice.
Har kan du registrere leads og enkelt delegere disse til en medarbeider, man kan også lage egne ringelister, slik at selgere kun kan sitte å ringe.
Personlig syns jeg det er meget at kjekt at eposter som sendes og mottas lagres automatisk på kundekortet slik at man slipper å lete i mailboksen.
Man kan også enkelt konverte lead til kunde.

Programmet er web-basert og koster fra kr 500,- per mnd
 
Topp