Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkeltside for salg av bilkamera

Ole Avranden

utvandret
Få laget et videoklipp fra Norge. Det russiske(?) klippet som ligger der nå, får meg bare til å tenke på alle de russiske klippene, som f.eks
https://www.youtube.com/watch?v=-uFQxl4sALQ

(Som jo for så vidt er noe av hovedargumentet for et slikt kamera (å dokumentere ulykker). Men i dette tilfellet sitter jeg bare og venter på en eller annen spektakulær ulykke, og det tar fokuset bort fra produktet ditt.)
 
Sist redigert:

pleb

Medlem
Først to småting da jeg er grammar-nazi:

"HD kamera" --> "HD-kamera".
"Loop innspilling" --> "Loop-innspilling"

Men ville det ikke vært smart å hatt en "Kjøp nå"-knapp rett til høyre for produktet i stedet for å måtte scrolle seg ned og fylle ut et skjema? Så kan du heller komme til det skjemaet når du har klikket på "Kjøp nå"-knappen?

:)
 

Tonny Kluften

Administrator
Takk pleb, jeg har latt meg fange i en amerikansk orddelingsverden, skal skjerpe meg.
Ok, skal sette inn kjøpknapp. Er folk så late/ignorante at de ikke leser all teksten på slike korte squeese pages?
Vet dere forresten sikkert at det vil hjelpe å ha en kjøpknapp på toppen? Og hva er effektivt? "Kjøp" eller "Bestill"?
 

TorsteinO

Art Director & grunder
kanskje "bestill nå", mer tilsvarende "legg i handlevogn" - føles ikke like avsluttende.

vet ikke hvordan det er med så korte sider spesifikt, men helt generelt - kan du gjøre det enklere for folk, så er det en bra ting, du vet hvordan det er :) Det å få dem til bestillingsskjemaet raskest mulig hvis de er klare for det gir dem jo også færre sjanser til å omstemme seg, rett og slett å avslutte salget mest mulig effektivt
 

picxx

Well-Known Member
En "om oss" side på slike sider er viktig.
Hvem kjøper de av (er det en privatperson, et firma eller en eksisterende butikk som selger produktet), frakt, levering og lover.
 

Moderne

Medlem
Hei Tonny. Kan du forklare meg strategien din med utsalgsprisen? I og med at du kun selger et produkt på denne siden, så får du nest sannsynelig kun "enangskunder". Jeg regner jo med at du har tenkt å tjene på det, og dette kamereat koster vel mer enn 1.- i innkjøp? Da må du jo etterhvert selge det ganske mye dyrere, for å få inn det du tapte og da er det vel spørs om mange andre kommer til å kjøpe det, selv om de har hørt mye positivt om det. Når de så få vite at kompisen har kjøpt det for 1.- og nå koster det plutselig flere hundre lapper.... Mitt innlegg er ikke skeptisk ment:) Produktet er cool:)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det første jeg tenker er at enten så er det noe med veldig liten skrift her, eller så er dette kameraet helt ubrukelig. Jeg hadde ihvertfall mye heller handlet om det kostet 3-400,- enn når det koster 1,- inkl frakt, for det er rett og slett FOR billig.
 
Topp