Epost varsling

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av Dre_C, 6 Des 2009.

1. Dre_C

Dre_C Medlem

Fungerer ikke varslingen på epost? Jeg har valgt øyebliklig varsling på en post, men har ikke fått mail når det har kommet svar. Har også sjekket spam mappen, og det ligger ikke noe der.

2. Santo

Santo Active Member

Jeg har også merket meg at epostvarslingene ikke ser ut til å fungere lenger...

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

4. Santo

Santo Active Member

En uke eller to? Er ikke helt sikker på tidsaspektet her, men det er en stund siden jeg har fått slike eposter nå...

5. Tonny Kluften

Ikke noe er forandret her. Flere som ikke får varsel?

6. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Det var jo en gang for en tid tilbake at Kenneth la inn noen som Hotmail.com som skulle "sperres" ute. Jeg vet ikke om noen av dem ble tatt bort igjen, men kanskje det ligger noe slikt inne et sted.

Selv kan jeg nok ikke svare på om jeg får varsler. Har en epost-adresse som ikke er aktiv på kontoen, og har vært litt usikker på om jeg skal stille den tilbake til en aktiv adresse dersom du Tonny skulle få samme klikkebye og sperre epost-adresser fra Yahoo og Hotmail fra forumet. :)

7. Santo

Santo Active Member

Jeg fikk en eller to varslinger pr. epost igår, så det fungerer kanskje igjen nå?

8. Tonny Kluften

9. Santo

Santo Active Member

Men det ser uansett ut til å fungere igjen :) Fikk varsel på denne tråden nå.

10. Dre_C

Dre_C Medlem

Jeg også fikk varsel på denne tråden i dag...

11. Tonny Kluften

Ja jeg får varsler på epost nå så da fungerer det tydeligvis.

Del denne siden