Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er Adrecord seriøse?

Er Adrecord seriøse?

  • Ja

    Stemmer: 1 100,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

jaswane

Member
Hei,

Er det flere brukere av Adrecord her? Jeg bare lurer på om flere av dere har problemer med dem eller om dere opplever dem som seriøse. Jeg har noen saker pågående med support hos dem og sendte noen nye spørsmål nå, så håper på bra svar i morgen. Hvis noen av brukerne på forumet her er ansatt der si gjerne fra, så kan jeg stille noen spørsmål.

Noe av det jeg har bedt dem svare på..

- Jeg har hatt utfordringer med at ett år gamle salg ikke har blir invoiced og godkjent. De sa det var en bug i systemet og skulle ordne opp...
- Store beløp bare forsvinner i statistikken og jeg finner dem ikke igjen i rapporten. Selv ikke som underkjent salg. Eneste grunnen til at jeg vet at de var der før er at jeg har tatt screenshots av skjermen/statistikk og spart på dem. Mange tusen ble plutselig bare borte fra statistikken for litt siden fra ett av programmene.
- Jeg hadde et ganske stort salg i ett program som ga rundt 1000 i provisjon... det ble merket som Fraud og ikke godkjent. Hva er grunnen til at det ble merket Fraud/svindel? Skjønner ikke mekanismene her... jeg har ihvertfall ikke gjort noe som tilsier at denne transaksjonen er svindel.

Det kan godt være jeg misforstår hvordan man skal bruke portalen og sidene deres men jeg har ikke tilsvarende problem hos andre affiliate nettverk...

Vurderer å kutte dem helt ut... irriterende å se salg komme inn måned for måned som bare blir borte.

Andreas
 

HeisannHeisann

New Member
Du får nok svar av noen andre som har mer erfaring med adrecord enn meg, men det at transaksjoner blir borte i ettertid kan skyldes avbestilling, angrerett eller retur av personen som bestilte varen. Det kan også skyldes at produktet ikke lengre er tilgjengelig eller på lager på butikkens side, etc.

Opplever lignende med f.eks awin, men ikke i like stor grad som du forteller om.
 

jaswane

Member
Ja det er var mengden jeg reagerte på. Og at det ble helt borte fra rapporteringen og statistikken. Avviste salg i ny og ne pleier å være markert rødt og som avvist, av de grunnene du lister opp. Men jeg finner ikke noen spor av alt som plutselig forsvant fra det ene programmet.. uanset.. håper de klarer svare på det.

Håper de også svarer på hvorfor den ene transaksjonen ble merket Fraud og ikke godkjent...
 

jaswane

Member
Nå har 3 større beløp blitt avslått i to forskjellige program, på to forskjellige affiliatenettverk, grunnet Fraud og Bedrageri...

Support på det ene nettverket som har snakket med nettbutikken som ikke godkjente salget sier de avslo fordi 'ordren stikker seg ut i størrelse, og er bestilt av et firma med "høy risiko og lav kredittrating"'...

Jeg syns det virker som en dårlig unnskyldning ihvertfall hvis det er et virkelig kjøp, kjøpet faktisk er betalt og ingenting er returnert. Virker bare som de ikke gidder betale ut større beløp.

Surt at alle litt store beløp som stikker seg litt ut bare blir avslått som svindel. Ikke stort man kan gjøre regner jeg med...
 

HeisannHeisann

New Member
Lurer også på hvem det kan være snakk om, hvilket segment innen varehandel kan du vel si?

Jeg ville nok også fokusert mer på alternativer fremover.
 
Topp