Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er alle annonser automatisk fra Adsense nå?

Janne79

Banned
34809CCA-2A30-4862-ADEB-A2B5B0A4A52D.jpeg Jeg har en adsense konto som jeg bruker på noen nettsider. Det er en stund siden jeg har brukt den nå, og la nettopp til en ny side for p vise annonser. Men jeg fikk opp en kode som jeg skulle legge i head tagen. Og så står det at det er auromatiske annonser. Betyr det at google selv setter inn annonser på nettstedet eller legger jeg inn koder der jeg ønsker selv slik som tidligere? Jeg forstod ikke helt dette.
 
Sist redigert:

Janne79

Banned
Du kan velge om du vil ha automatisk eller du kan fortsette som før...

Hvordan gjør jeg det? Finner ikke helt ut av det. Om jeg bruker automatisk, må jeg da dylle inn koden de plassene jeg vil ha annonser, eller finner google selv annonseplasser på nettsiden og velger?
 

Janne79

Banned
Automatisk så velger Google plasser på nettsiden din selv.

Jeg klarer ikke finne helt ut av hvor jeg slår av automatiske annonser. Og om jeg for eksempel legger inn en separat annonse en plass, vil golgle skjønne det og ikke skape konflit/legge inn annonse kloss oppi denne? Og til sist mo jeg bruker automatiske annonser, kan jeg da legge inn en enkeltannonse fra google om jeg ønsker en på en spesiell plass?
 
Topp