Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det bare meg, eller er det noe som skjer om dagen?

Gomlers

Member
Merker ufattelig treg respons fra domeneshop-sider om dagen.
Har også merket en heftig læggers fra dette forumet.
Mine egne sider fra domeneshop med .no domene går greit, men så snart jeg er inne på .com fra domeneshop så går det utrivelig sakte.

Kan det være forskjell på .no og .com?

Noen som merker det samme, eller er det bare meg?

.. jeg har det nyeste 28.8 modemet jo!
 

Gomlers

Member
Er det virkelig INGEN andre som merker noe til det her? Må jeg ta en telefon til tele2, eller domeneshop? Domeneshop pleier jo å være ganske så flinke til å oppdatere "driftsmeldinger" - men kan ikke se å finne noe om det nå.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Akkurat den 7. November merka jeg også at det var utrolig treigt å komme seg rundt her på wf...
Den 8, og de 2 timene vi er kommet ut i natten til den 9, har alt vært bra...
 

Gomlers

Member
Merker fremdeles noe læggers her og der, muligens kun på domeneshop servere?
Begynner å bli bedre nå ja.
 

Gomlers

Member
Så meg litt lei på at ting går så tregt, så jeg ringte å snakket med domeneshop i går.
- De mener det kan være pga. mysql-serverne, så de er i farta med å få opprettet en til..
Da får de 4 mysql servere, noe som helt sikkert hjelper da de nå kjører bare 3.

Får se om ikke det hjelper på litt :)
 

Gomlers

Member
Ja, det har vært tildels tilskyet over store deler av serveren til domeneshop. Mest nedbør har
det antakelig vært i mysql-fjellene. For å ta unna mest mulig turisttrafikk, bør de kanskje se
å bygge ett nytt mysql-fjell så fort som overhodet mulig.

&¤#!/&¤ - Det rakner fullstendig når det går så sakte.
Tilbake til Amiga500 og diskettstasjon - tida.
- Uaktuelt.
 

Knut

Medlem
Kom inn på forsiden og jeg klikket på "Nye innlegg" og til den var ferdig tok det 47 sekunder så det er nok en høststorm i de fjellene
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hva i all verden er det med webforumet i dag? Det tar jo en evighet bare og laste hovedsiden her hos meg.. Er det domeneshop som er på tulletur igjen?
Mye tull med dem for tiden eller?
 

Gomlers

Member
Ja, tror de sliter litt. Legger fortsatt merke til det her og der, men har blitt bedre siden jeg
først la inn posten. Heldigvis.

Ser heller ingen driftsmeldinger om den 4. sql serveren de lovte å sette opp..
 
Topp