Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det mulig å oppdatere WP og plugins fra et sted?

Stoppet

Banned
Finnes det en tjeneste der det er mulig å oppdatere WP og plugins fra et sted uten å måtte logge inn på hver enkelt installasjon? Og som ikke koster skjorta?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Mine to cents:

Jeg har prøvd to forskjellige løsninger.

Man skal være SÆRDELES nøye med programmeringen av slike løsninger åpner installasjonen til sentral styring.
Den ene løsningen ble hacket engang (IWP vulnerability i desember '14 hvis jeg husker rett), og den andre forsto seg ikke på versjonsnummeret slik at den overskrev en endring som jeg hadde gjennomført (husker ikke navnet på den men det var surt).

Jeg følger WordFence og Sucuri.net og core updates skjer automatisk.
Resten gjør jeg for hånd. Jeg drifter over 50 installs og er dermed inom en gang i bland.
 

Stoppet

Banned
Jeg følger WordFence og Sucuri.net og core updates skjer automatisk.

Ser at Sucuri.net koster 299,99 USD pr år. Er dette pr nettsted eller server?
 

HelgeSverre

Member
Dette høres da ikkje ut som det ville vært noe forferdelig vanskelig å få laget til, trenger du bare at du kan installere en "agent" på siden som snakker med en sentral server og feeder den info om versjoner og plugins?

Og et admin view for alle sidene med oversikt over plugins, versjoner og evt "sikkerhetshull" i plugins som er installert (cross-check med wpvulndb.com elns)?
 

Stoppet

Banned
Ja, en sentral oversikt med mulighet for direkte fjernoppdateringer av både wordpress, themes og plugins.
 
Topp