Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det sant at reglene og reaksjonene er så strenge?

Jeg leste ett sted om at Google AdWords retningslinjer for bruk er svært strenge.

Det er det at hvis man gjør noe feil og ikke følger reglementet, blir kontoen slettet for alltid uten noe som helst varsel.

Er det sant eller? At Google's reaksjoner er så strenge?

Jeg kan lenke til teksten her:

CarbonCopyPRO

Det samsvarer ikke med det jeg leser i Google's egne hjemmesider:

Hva om annonsene mine ikke oppfyller retningslinjene? - AdWords Hjelp

Er det sant at Google ikke varsler eller?
 

i-net

Medlem
Har du tenkt å være affiliate på Google Adwords kan du regne med at de er jækla strenge ja... MEN om du har en nettbutikk hvor du selger ikke suspekte produkter, så er dem ikke så strenge så lenge du lager annonser med sunn fornuft. :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Lenken din til teksten krever pålogging, noe som jeg ikke tenker skaffe meg ettersom nettsiden virker være alliert med carbon copy pro.
Vi har hatt noen tråder rundt det opplegget her på wf, forresten. Har du lest disse?

Ellers er det forskjell på hvilken rolle du har: med adSense er Google ihvertfall veldig strenge og kan det føre til sanksjoner knyttet til din adSense-konto. Jeg har aldri opplevd det samme som annonsør (som altså lager/kjøper google ads) - da har det konsekvenser på annonse-nivå, ikke konto (bare min erfaring da).
 

Tonny Kluften

Administrator
Du kan definitivt få stegnt kontoen din ja. Det skjedde meg. De oppga ikke grunn bortsett fra at "kontoen var assosiert med nettsider som ikke var i tråd med Adwords retningslinjer". Jeg sa så at det ikke var tilfelle og da åpnet de kontoen igjen. Så jeg aner ikke hvorfor den ble stengt eller hvorfor den ble åpnet igjen.
 

picxx

Well-Known Member
@Tonny: Kan ikke komme av ondsinnet melding fra konkurrenter da?
Vet ikke hvor mye vekt de tillegger dette, men norge er et lite land.
 
Topp