Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er dette Norges fremtid?

eplebiten

Medlem
Hvordan kan du vite det? Det finnes mye god litteratur om dette emnet innen både sosiologien og psykologien, og dette innslaget spiller nettopp mye på hvor stor betydning gruppen har i menneskelig samspill. Det jeg tror mange ikke har fått med seg om dette innslaget er de bakenforliggende faktorene som spiller inn i hvordan denne gruppen handler. Eia spesielt har vist en tendens til å bruke sosiologisk kunnskap om samfunnet innen humoren, og spiller mye på elementer i samfunnet gjerne i en samfunnskritisk form.
 

testdriver

Ha det bra..
Selvstyrt atferd i grupper i motsetning og i sammenheng med samordnet tilføylighet kan selvsagt diskuteres. Får evt bli en diskusjon i morgen. :)
 

Keanu

Geek
Vet du ikke at 7 av 41 menn som har uønsket samband med overordnet samarbeid også er plaget med motsetningsfylt plikt til å motstå selvpåførst atferd?
Det er jo veldig aktuelt for de på dette forumet, og det er veldig beklagelig hvis det ikke blir satt lys på.
 

webpiken

Medlem
Vet du ikke at 7 av 41 menn som har uønsket samband med overordnet samarbeid også er plaget med motsetningsfylt plikt til å motstå selvpåførst atferd?
Det er jo veldig aktuelt for de på dette forumet, og det er veldig beklagelig hvis det ikke blir satt lys på.

Snakker vi da i, eller utenfor, egen bolig?
 

Mortenxx

Medlem
Tufte Johansen og Eia fleipet vel egentlig om regjeringens holdningskampanjer (mot mobbing, om psykiske problemer, osv.) ?

Av gode utsagn foretrekker jeg militærutgaven:
Vi kommer med fred.
Skyt for å drepe.
 
Fotballfruens kommentar: Å blogge er ikke journalistikk Fotballfrue

Har aldri lest denne bloggen før, men får et svært dårlig førsteinntrykk av denne dama. Bloggen er ikke journalistikk! Derfor trenger man ikke å følge noen regler i det hele tatt! Nå ligger jeg i fosterstilling og gråter over dette! Det hele fulgt av 300 sympatimeldinger fra fans som synes at e24 er duster og at alle må forstå at bloggere ikke skal følge noen regler. Hva søren ...?
 

Nutz

Med lem
Synes jeg leste at hun var kvalm også..
Vil anta at dette er en ganske naturlig reaksjon på handlinger som ofte skjer på bryllupsreiser, morrakvalme er ikke så unikt.

Aner jeg noen som vil kreve erstatning av en nettavis for ødelagt bryllupsreise? :D
Hmm.. Fatter heller ikke at noen vil føkke opp den potensielle romatiske bryllupsreisen med å sitte på internett å blogge.
 

eplebiten

Medlem
Jeg tror at innlegget vil gjøre skaden verre for henne nå. Det er vel ikke spesielt lurt å gå til frontalangrep på mediene, og samtidig forsøke å skyve fokuset over på andre bloggere. Har hun glemt at hun må kunne bevise påstandene sine? Det holder vel ikke helt å bare slenge ut påstanden, og spesielt når man er utdannet journalist. Da burde hun vite bedre.

Jeg begynner neste å synes synd på henne... men bare nesten.
 

Tonny Kluften

Administrator
Linnea på linniiie.com/ kom med en kommentar som garantert sørger for at E24 holder opp med å undersøke bloggere.

"– E24 prøver å ta meg. Ring så mye dere vil, jeg har ikke gjort noe galt. Jeg er faen ikke født i går, og selv hvor mye dere prøver å grave med den jævla journalistspaden deres, kommer jeg ikke til å sladre på noen heller. At Norges største økonomi-nettavis oppfører seg som fuckings «Se og Hør» gjør meg bare jævlig flau, og framfor å grave i meg, hadde jeg heller dratt hjem og gravd meg selv ned i hagen, skriver hun."

E24 blir veldig redd og usikre av slike kommentarer slik at de slutter nok å grave i henne nå.
 

eplebiten

Medlem
Noen mennesker har en "svært god" historiekunnskap. Sitat fra en kommentar på Torbjørn Røe Isaksens blogginnlegg om islam og TV2-dokumentaren:

"Tyskerene okkuperte Norge reltivt fort og med veldig få soldater. Få nordmenn gjorde motstand i løpet av okkupasjonen. De fleste var passive og noen var overløpere. Sverige slapp tyskeren gjennom Sverige uten gjøre motstand."

Vel, nå var jo Sverige nøytral og ble aldri invadert av tyskerne under 2. verdenskrig. Danmark derimot...
 

Hupsey

Medlem
Det å være nøytral har faktisk forpliktelser. Og det at svensken lot tyskland bruke jernbanen kunne blitt regnet som et brudd på nøytraliteten. Danmark ble vel invadert på samme måte som norge. Den største forskjellen var vel at regjering og konge ikke stakk av fra Danmark..
 
Sist redigert:
Topp