Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er ordrebrekreftelsen bindene ?

Fjøset

New Member
Hei

Jeg driver en liten interiørbutikk.
Jeg har bestilt varer av en levrandør som jeg har bestilt av før.
Jeg har fått ordrebekreftelse. Men etter noen dager får jeg en mail, hvor det står at de ikke
kan levere disse varene til meg ,pga at de har fått en klage fra ei som driver en annen interiør
butikk i samme byen, hun vil ikke de skal levere varer til meg.
Jeg mener ordrebekreftelsen er bindene ,noen som vet?

Fjøset
 

alterego

Medlem
Avtalen om kjøp (hva, pris, antall etc.) gjorde du sannsynligvis før du fikk ordrebekreftelsen. Ordrebekreftelsen bekrefter at det er inngått avtale om kjøp, så ja, det foreligger en avtale som er bindende for begge parter.

En leverandør kan selvsagt velge hvem de vil ha som kunder. Det er derfor mulig at leverandøren ikke vil ta i mot flere bestillinger fra deg. Om du står på kravet om å få levert denne bestillingen, så er det altså mulig at du ikke får bestilt mer neste gang du har behov. Da er det kanskje like greit å bare finne en annen leverandør med det samme og ikke bruke energi på å krangle med en leverandør som ikke vil ha deg som kunde.
 

Fjøset

New Member
Enig i det, men denne damen som driver og ødelegger for mange i denne byen skulle ikke vinne denne kampen. Trenger ikke få mere varer derfra ,men denne vil jeg ha.
 
Topp