Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er Pro Isp kjøpt opp?

Hvilke norske host`er anbefales for tiden? Både jeg og en kunde har hatt problemer med ProISP i det siste etter å ha vært veldig godt fornøyd lenge, tipper det har med migrering til større system å gjøre. Så tar gjerne i mot tips til alternativer, må ha cPanel eller tilsvarende annen enkel løsning.

Hei,

Vi har hjulpet mange tidligere kunder fra ProISP det siste året. Hos oss har vi DirectAdmin som kontrollpanel og får mange positive tilbakemeldinger på overgang fra cPanel. Ta gjerne kontakt om du har spørsmål!

Ha en fin kveld!
 

Bjørnar

Gründer
Hvilke norske host`er anbefales for tiden? Både jeg og en kunde har hatt problemer med ProISP i det siste etter å ha vært veldig godt fornøyd lenge, tipper det har med migrering til større system å gjøre. Så tar gjerne i mot tips til alternativer, må ha cPanel eller tilsvarende annen enkel løsning.
Ut fra siste året her på WF, så er Nordhost noen å ta en titt på. Dog har jeg ikke brukt dem selv, men folk jeg stoler veldig på, er happy der. Personlig bruker jeg Syse, men det er til noe litt annet enn rene websider, og jeg frykter jo litt at dem kan havne i en kjip situasjon etterhvert pga eierskapet der.

(til info: jeg har ikke noe med Nordhost å gjøre)
 

Marius_J

Social Engineer
Hvilke norske host`er anbefales for tiden? Både jeg og en kunde har hatt problemer med ProISP i det siste etter å ha vært veldig godt fornøyd lenge, tipper det har med migrering til større system å gjøre. Så tar gjerne i mot tips til alternativer, må ha cPanel eller tilsvarende annen enkel løsning.
Som Bjørnar skriver er veldig mange som er fornøyd med Nordhost - Hvilket panel som velges er en vanesak og du blir fort vant til DirectAdmin.

Personlig så leier jeg VPSer av Serve The World til å hoste min nettsider og er fornøyd med det.
 
Topp