Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er Sesam sine crawlere død?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er nå evigheter siden jeg submittetet diverse sider til sesam, men enda har dem ikke engang så mye som vært innom siden. Ta f.eks webforumet. Allerede er WF godt indeksert i Google og diverse andre søkemotorer, men sesam har ikke engang vært innom for å se på forsiden. Jeg har submittet til sesam og gitt dem massevis av lenker i håp om at en crawler skal stikke innom..

Noen flere som har opplevd det samme i det siste?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Selv har jeg aldri opplevd sesam på mine sider.
Google & Msn er vel egentlig innom flere ganger for dagen...!
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Er nå evigheter siden jeg submittetet diverse sider til sesam, men enda har dem ikke engang så mye som vært innom siden. Ta f.eks webforumet. Allerede er WF godt indeksert i Google og diverse andre søkemotorer, men sesam har ikke engang vært innom for å se på forsiden. Jeg har submittet til sesam og gitt dem massevis av lenker i håp om at en crawler skal stikke innom..

Noen flere som har opplevd det samme i det siste?

Nei, tvertimot: Jeg kom tilbake fra påskeferie og så at Sesam endelig hadde indeksert noen ganske få av nettsidene mine på ett bestemt nettsted.

Jeg skjønner ingenting av Sesam, jeg.
 

Knut

Medlem
Ser Sesam har vært innom klokka 11.23 idag så det er ihvertfall liv i dem. Og tror neppe den som var innom er fra ottar. Men ottar er morsomme de. Liker de p.g.a. av underholdningsverdien. :)
 
Topp