Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaring med Quality Traffic Supply?

KristianM

Medlem
22 september valgte jeg og bestille 25.000 besøkende fra Quality Traffic Supply.

Jeg valgte "Rush", slik at jeg skulle få trafikken innen 7 dager (og ikke 30 som ellers).

Dagene gikk, og det skjedde ikke noe. Tok derfor kontakt med dem, og fikk raskt til svar at kampanjen var satt til å starte innen 24 timer. Dagene gikk igjen, og det skjedde ikke noe, har sendt de flere e-poster, men ikke noe svar og få!

Noen her inne som har erfaringer med dem, eller forslag til hva jeg bør gjøre?

Og hvordan er eventuelt PayPal med cashback?
 

clinton4

Medlem
Har ingen erfaring med det selskapet, men jeg har god erfaring med å få igjen penger fra Paypal når varen/tjenesten ikke er levert.
 

KristianM

Medlem
Det tok ca. 2 timer, så var pengene tilbakebetalt til meg, og på vei over til min bank-konto!

God service fra PayPal sin side det ja :)
 

picxx

Well-Known Member
Det tok ca. 2 timer, så var pengene tilbakebetalt til meg, og på vei over til min bank-konto!

God service fra PayPal sin side det ja :)

Som kunde av virtuelle tjenester vil du nesten uten unntak få chargeback via paypal.
Også derfor mange som tilbyr virtuelle produkter vegrer seg for å bruke paypal.
 

Tonny Kluften

Administrator
Som kunde av virtuelle tjenester vil du nesten uten unntak få chargeback via paypal.
Også derfor mange som tilbyr virtuelle produkter vegrer seg for å bruke paypal.

Det er totalt motsatt av hvordan det har vært. Er dette nye takter hos Paypal? Paypal har alltid beskyttet selgere og kun gitt penger tilbake ved kjøp av varer når varer har mangler eller ikke blir sendt.
Tipper at Paypal får så mange klager ang. Quality Traffic Supply at kunder får penger tilbake med det samme, derfor at det tok bare 2 timer også.
 

KristianM

Medlem
Jeg la ved link til flere internasjonale forum, som alle bekreftet det samme! Nemlig at det hele kun er ren svindel!

Nesten flaut og inrømme og selv ha gått på noe sånt...
 
Topp