Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer innen og kjøpe Twitter.com følgere?

picxx

Well-Known Member
99,9% sikkert ikke-aktive kontoer, så det du betaler for er nummeret, ikke noe annet.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Det er egentlig to triks for å få mange følgere på twitter - eller rettere sagt, mange MENINGSFYLTE følgere på twitter:
1: Skriv bra ting - enten dette er morsomme, interessante, nyttige e.l.
2: Legg til de du vil at skal følge deg. Sjekk f.ex. konkurrenter, og legg til de som følger dem. Ganske mange av disse vil da sannsynligvis begynne å følge deg også

Deretter er det opp til deg å holde på følgerne ved å fortsette å være en det er morsomt/interessant/nyttig å følge, og det siste her er altså det viktigste av alt: Gjør du dette bra, så vil du bortimot uunngåelig få mange følgere, selv uten å gjøre noe ekstra for det, gjør du det dårlig vil du miste følgere raskt, og færre av de du legger til vil legge deg til i utgangspunktet.
 

capitano

New Member
tenkte på denne annonsen på mikrojobb.no
Jeg kan gi deg 2000+ følgere på Twitter uten og oppgi passord for100 : ptrr - mikrojobb.no

er det garantert at man får alle disse? og hva består disse a vanligvis? Norske VS. Utenlandske? Vil gjerne ha med deres efaringer:)

Pr. dags dato hadde trengt det men er ikke veldig sikker vis det følgerne er fra utlandet.
Hei. Nei dette er ikke garantert.

Jeg driver et selskap som dette, og vi legger dem inn for hånd. Vi holder ikke på med spamming som mangen andre gjør. Vi sitter på en unik kilde som leverer kvalitet.

Ta kontakt så skal jeg hjelpe Twitter, Faceboo eller Youtube kontoen din.

Snakkes.
 

capitano

New Member
Hei.

Det kommer helt an på hvor du bestiller disse. Vi legger dem iallefall inn for hånd.

Men det finnes MANGEN der ute, så du taper lett penger dersom du ikke er sikker på hvor du kjøper.

Mangen historier om der hvor man bestiller flere tusen, så får man kanskje under hundrede. Det er iallefall sikkert at de ikke gjør som oss, Nemlig å legge dem inn for hånd.

Ta kontakt dersom du lurer på noe.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hvorfor sier du noen ganger at du driver dette firmaet, og og andre ganger at du handler hos dem, capt'n?

Å drive med noe de fleste vil oppfatte som spam - og veldig klønete utført sådan - er heller ikke akkurat god reklame når det er markedsføring du prøver å selge.

Regel nr 1 i markedsføring på sosiale medier: Vær ærlig om hvem du er og at det er reklame! Blir du avslørt - som det er veldig store sjanser for å bli, så svir det raskt veldig.
 

capitano

New Member
Sier ikke det

Hei.

Jeg har ingen problemer med å si at jeg driver nettstedet. Men det var ikke meningen, helt til det ble postet her av andre. Da hadde jeg nevnt dette i noen tråder allerede.

Så om du blar gjennom tråder å leter, ja da kan det se slik ut. Men etter 14 år med arbeid på Internet så har jeg en hel del kunnskap rundt dette.

Jeg har mangen gang på disse årene kastet vekk penger på masse dårlige valg. Dette gjør de fleste før de lærer seg hvordan det virker.

Nå vet jeg 100% at det jeg driver med fungere kjempeflott å gir en god inntekt, så ønsker jeg også at andre som liker dette skal kunne få glede av å få noe til.

Det er overhode ingen problem å få en nettside til å skape inntekt, Dette er veldig enkelt.

Nå fikk du svar på hvorfor jeg ikke utga meg som eier med engang. Men det må sies at dersom du gir informasjon i en PM så er det en grunn for det. Da er det ikke greit at den blir postet her inne rett etterpå. Da forteller dette meg en hel del om denne personen.

Så til alle dere som virkelig ønsker å tjene penger på nettet, ta kontakt med meg på epost, så kan jeg gi dere mangen gode råd på veien.

Til dere andre som bare sitter å leter etter feil, Dere kan fortsette med det.


Hilsen
Eier av Social Skunk
SkunkLogo.png

Social Skunk - Increase your fans, followers and views!
 

capitano

New Member
Nei.

Hei.

Nei, denne type treff er ikke direkte til ett produkt, da må du bestille leads som går mer direkte i bransjen som du driver.

Hilsen
Svein
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hei.

Jeg har ingen problemer med å si at jeg driver nettstedet. Men det var ikke meningen, helt til det ble postet her av andre. Da hadde jeg nevnt dette i noen tråder allerede.

Så om du blar gjennom tråder å leter, ja da kan det se slik ut. Men etter 14 år med arbeid på Internet så har jeg en hel del kunnskap rundt dette.

Jeg har mangen gang på disse årene kastet vekk penger på masse dårlige valg. Dette gjør de fleste før de lærer seg hvordan det virker.

Nå vet jeg 100% at det jeg driver med fungere kjempeflott å gir en god inntekt, så ønsker jeg også at andre som liker dette skal kunne få glede av å få noe til.

Det er overhode ingen problem å få en nettside til å skape inntekt, Dette er veldig enkelt.

Nå fikk du svar på hvorfor jeg ikke utga meg som eier med engang. Men det må sies at dersom du gir informasjon i en PM så er det en grunn for det. Da er det ikke greit at den blir postet her inne rett etterpå. Da forteller dette meg en hel del om denne personen.

Så til alle dere som virkelig ønsker å tjene penger på nettet, ta kontakt med meg på epost, så kan jeg gi dere mangen gode råd på veien.

Til dere andre som bare sitter å leter etter feil, Dere kan fortsette med det.


Hilsen
Eier av Social Skunk
SkunkLogo.png

Social Skunk - Increase your fans, followers and views!

Hvis du har jobba med dette i 14 år, så burde du vite at det regnes som veldig dårlig netiqette å poste info slik som du gjorde når du lot som du kjøpte tjenester av firmaet, mens du egentlig eide det selv. Hørt om Wimpgate f.ex?

Aner ikke hvem det var som fikk PM'en av deg, men det var i alle fall totalt gjennomsiktig med den vanvittige spammingen din hva fakta var. Det har heller ikke vært veldig nødvendig å "lete gjennom tråder" for å legge merke til mønsteret så hissig som du var på spamminga i går.
 
Topp