Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer med Adframe

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Noen her som har noe erfaring med adframe?

Ble nettopp godtatt i programmet deres, og ser at jeg så langt får betalt 0.75kr per klikk som blir gjort. Måten annonsene viser på er også bra, så jeg håper clickraten blir bra.

Jeg finner ingenting på internett om dem, siden deres er igrunn litt dårlig (både i struktur og på informasjon). Blir spennende og se om dem betaler ut når jeg når maksgrensa.

Lenke med aff.: Adframe.no
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da har jeg testet ut litt siden jeg laget denne tråden!

På 50.000 visninger, så fikk jeg en inntekt på totalt 21 ,-. Ikke helt noe du hopper i taket av.

Jeg har testet på en side med omkring 1.000 unike brukere daglig. Utifra denne statistikken, så var det ikke noe suksess på denne siden.

Noen andre som har prøvd, og har mer eller mindre suksess?
 

The zero

New Member
hmmm...

Vel, kan ikke se en eneste fordel med dette programmet. Det eneste man oppnår er at siden blir stygg. Jeg har aldri sett en så stygg annonse før! :eek:
 

Bjrl

Medlem
Det er mer løsningen jeg syns er besnærende. At det kommer en slik frame med reklame nederst på siden - som forsvinner når man navigerer på hoveddelen av siden - vil være helt ypperlig på et par sider jeg driver og pusler med.

Er det eventuelt noen som kjenner til om dette finnes som et standardscript et eller annet sted, eller som kan tenke seg å lage et for meg (naturligvis mot betaling)?

Mvh
Bjørn Jarle
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Ja, det finnes et "standardscript" en eller annen plass.. Var vell jeg som i sin tid tipset om dette "mulige konseptet" med utgangspunkt i et open source script jeg kom ove.
 
Topp