Erfaringer med Bring

En tråd i 'Nettbutikk' startet av Einar Nymoen, 26 Sep 2018.

  1. Einar Nymoen New Member

    Innlegg:
    1
    Har brukt Bring til en liten nettbutikk, og har stort sett vært fornøyd, også med RFID printer.
    Men, i helga, akkurat når vi skulle lansere nytt produkt, var "pakke i postkassen med sporing" ikke tilgjengelig. Siden vi har kun det fraktalternativet, funket ikke ordresystemet, en lærepenge, ja.

    Men, det frustrerende, ingen support på Bring, ingen å få tak i. Vi satte programmerere på saken, på søndag, og selv om de fant ut at feilen var på Bring, koster dette, i tillegg til tapt omsetning.
    La inn spørsmål i kommentarfelt på MyBring, da kom det svar utpå mandag at ja, det hadde vært en feil, som var rettet opp, og med en beklagelse.
    Erfaring med telefon mandag er det samme, man får ikke snakke med noen som er ansvarlig for API løsningen.
    Skriver nå onsdag, fortsatt ingen som har svart på forespørsel, hverken på telefon eller på MyBring.

    Vi ønsker derfor nå å vurdere andre leverandører.
    Hva er erfaring på support i slike tilfeller fra andre leverandører?
     
  2. Britta

    Britta stoffdronning

    Innlegg:
    316
    Slettet bare alt jeg ønsker å si, men for å gjøre det enkelt:
    Finn den som har minst feil og si deg fornøyd med det.
    Huff.
     

Del denne siden