Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer med SocialAdr?

malta

Medlem
Hei,

er det noen på forumet som har erfaring med verktøyet SocialAdr og kan si noe om hvordan det fungerer?

Det ser interessant ut..
 

picxx

Well-Known Member
Problemet med tjenesten er vel at de eneste stedene de har på lista si som er forholdsvis kjent er vel mister wong og delicious, men skal regge meg å teste. Takk for tipset.
 

malta

Medlem
Om du prøver tar jeg også sjansen.

Hvor mange lenker setter du som maksimum per bokmerke? Mener jeg har lest et sted at Google reagerer negativt om de finner for mange lenker med samme ankertekst?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg registrerte meg, men gadd ikke gå gjennom lista med bokmerkesider engang, da flere enten var døde eller det var umulig å registrere seg hos dem.
Betal heller $5 på fiverr.com og få noen til å regge deg i noen hundre kataloger.
 

Erlend

Medlem
Jeg registrerte meg, men gadd ikke gå gjennom lista med bokmerkesider engang, da flere enten var døde eller det var umulig å registrere seg hos dem.
Betal heller $5 på fiverr.com og få noen til å regge deg i noen hundre kataloger.

Har du noen å anbefale på Fiverr?
 

picxx

Well-Known Member
Har du noen å anbefale på Fiverr?

Nei, så mye har jeg ikke brukt det gitt.
Men gå etter de som har mange karakterer, og regn med at ihvertfall 80% av dem er fake, så om noen har 80 positive og 20 negative kan du nok regne med at det er lureri.
 

malta

Medlem
Jeg registrerte meg, men gadd ikke gå gjennom lista med bokmerkesider engang, da flere enten var døde eller det var umulig å registrere seg hos dem.
Betal heller $5 på fiverr.com og få noen til å regge deg i noen hundre kataloger.

Takker og bukker. Da har jeg prøvd meg på Fiverr. 3 kjøp på 15 minutter. Så får vi vente og se hvordan effekten blir...
 

Hupsey

Medlem
Takk for tipset, har testet socialadr (la inn link slik at andre kan teste det ut..)nå, og vil si at det virker som en bra tjeneste. Det var litt av en jungel å få registrert seg for gratis versjonen, men opplegget ser ut til å fungere. Bokmerket en del av postene til andre medlemmer og la inn et eget bokmerke.
Dagen etter var mitt bokmerke bokmerket av 12 medlemmer. Et lite forbehold er at jeg ikke fysisk har sjekket at bokmerket mitt virkelig er lagt til av 12 brukere.. Har ikke funnet ut hvor man ser hvem og hvor andre har lagt til mitt bokmerke enda..
 

malta

Medlem
Dagen etter var mitt bokmerke bokmerket av 12 medlemmer. Et lite forbehold er at jeg ikke fysisk har sjekket at bokmerket mitt virkelig er lagt til av 12 brukere.. Har ikke funnet ut hvor man ser hvem og hvor andre har lagt til mitt bokmerke enda..

Jeg ble overrasket da jeg fant ut at man faktisk får full oversikt gjennom tjenesten over hvor ens bokmerke har blitt lagt til.

Klikk History -> My bookmarks og du får en liste over brukere som har delt ditt bokmerke. I listen kan du klikke på en av bokmerketjenestene og du går direkte inn til hvor ditt bokmerke er delt.

Selv la jeg til 15 bokmerker som har blitt delt til sammen 148 ganger siden jeg postet denne posten.
 

Hupsey

Medlem
Ja, det var genialt:)
Da er dette en meget enkel og god tjeneste for de som har sider på engelsk..
*ryktepoeng til deg:)
 

picxx

Well-Known Member
Må få komme med en liten beklagelse her.
Etter å ha utforsket verktøyet litt mere er det faktisk ikke så dumt.
3 SBS som ikke virker (for meg):
- spotback (laster ikke)
- Jumptags (sperret av w3.mict.go.th ... kan virke i norge)
- GetBoo (går til en 404 side hos sourceforge)
 
Topp