Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Et lite google søke spørsmål

i-net

Medlem
Når jeg går inn på google.com og gjøre et søk, uansett hva det måtte være. Får jeg følelsen av at det bare dukker opp norsk relaterte treff blant de kjøpte "Sponsored Links" linkene.
Hva hvis jeg ønsker å se hvordan de amerikanske kjøpte linkene ser ut?
Google skjønner jo at pc`en min er norsk pga. ip adressen regner jeg med, så hva gjør man?
 

Ståle

Medlem
Når jeg går inn på google.com og gjøre et søk, uansett hva det måtte være. Får jeg følelsen av at det bare dukker opp norsk relaterte treff blant de kjøpte "Sponsored Links" linkene.
Hva hvis jeg ønsker å se hvordan de amerikanske kjøpte linkene ser ut?
Google skjønner jo at pc`en min er norsk pga. ip adressen regner jeg med, så hva gjør man?

Kjør siden igjennom en utenlands proxy. :)
 

i-net

Medlem
Takk. Og så et kjapt spørsmål til, som jeg tar her i steden for å åpne en helt ny tråd om det. Google har blitt så ivrig på å hive ut folk fra adsense systemet som driver med dette som kalles for arbitrage (aner ikke hva det norske ordet ville vært). Altså å kjøpe billige nøkkelord i adwords til sider som tiltrekker seg dyre adsense annonser. Bare for å være på den sikre siden: Det er fortsatt 100% greit for google å ha adsense annonser godt representert på hovedsiden man sender trafikk til via adwords med ikkesant?
 

i-net

Medlem
Ja, stemmer brukernavn, jeg fikk også den mailen der. Men etter å lest litt om det her er jeg usikker. Er du sikker på at google ikke bare kaster ut konto`ene til de som driver MFA type sider. Eller sider som ikke har et visst innhold, og som bare består av adsense linker? Så du mener at jeg risikerer å bli banna hvis jeg linker til sidene i signaturen min med adwords, er det jeg vil vite?
 
Topp