Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Euroads stopper ikke kjent spam?

Tonny Kluften

Administrator
En spammer har i lengre tid nå sendt meg spam på fire ulike epostadresser. Alltid samme reklamer og avsendere. Innholdet i epostene er alltid en Euroads-affiliatelenke. Euroads kjenner godt til situasjonen, jeg har snakket med dem. Men de sier ikke opp avtalen med spammeren enda de har medgitt at det er spam og at de vet hvem det er snakk om.

Vedkommende for saken er også at samme spammer sendte ut masse mail som Mikkelsen-affiliate før jul. Jeg snakket med dem og mikkelsen-spammet stoppet opp.

Totalt useriøst av Euroads å ikke stoppe denne karen. De blåser i at det er spam så lenge de får penger, og de vet at de antageligvis ikke kan bli dømt for dette.

Euroads har ikke spesielt høy stjerne blandt publishere og slike saker gjør ikke saken bedre.

Jeg nevner dette her fordi man må ta tak i det. Dette er en ny måte å spamme på i Norge, altså å bruke auto-innsamlede epsoter som man sender sin affiliatelenke fra et nordisk selskap til. Blir dette akseptert så har vi straks en ny bølge med spam over oss her i Norden. Selskaper som Euroads, Mikkelsen, TD og andre må hjelpe til.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Skjønner ikke helt at forbrukerrådet ikke tar euroads jeg.
De feiler jo stort med tanke på markedsføringsloven.

At det gies "stilltiende aksept" til affiliates som benytter seg av shady metoder, enten mot brukere eller andre affiliates, ser jo ut som det er blitt en trend :D
 

kongen

kongemedlem
Det er bra Euroads :)

På tide de danske selskapene hever moralen sin slik de amerikanske selskapene har gjort de siste 2 årene. Hvis dere hever cpa også så vil dere sikkert se en kraftig økning i leads.
 
Topp