Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Euroads tar kaka med uprofesjonalitet

jonasali

Medlem
Jeg driver en del sider hvor jeg bruker affiliate og andre kampanjer. Er vel forsåvidt i startgropa med dette.

Men jeg har også tidligere sendt inn noen kritiske epost til euroads hvor jeg syns at måten de tillater disse survey markedsføringene reklamert som konkurranser og jeg sa det var ganske uprofft at de tillot dette.


Så når de ser koblingen mellom at jeg er kunde av de og har tjent opp ca 500 kroner og har mange klikk og ser det i sammenheng med mine kritiske eposter. Gjett hva de gjør?

De stenger kontoen min.

Med begrunnelse i inaktivitet. Når jeg spør hva de mener med det, og jeg har mange innlogginger og aktive kampanjer så begynner de å fiske etter en forklaring eller en slags form for unnskyldning for mine tidligere eposter.

Dette skal de ha før de åpner kontoen min igjen.

Er dette en riktig måte å opptre på?
Om ønskelig kan jeg også dele epostutvekslingen.
 

picxx

Well-Known Member
Hos euroads er det euroads som er politi, dommer og bøddel.
Hvor "riktig" de opptrer kan diskuteres, men enten infinner du deg med at ting er slik de er, eller finner deg annet beite.....så enkelt.
 

jonasali

Medlem
De spørsmålene hadde jeg stilt tidligere og var helt urelatert til min konto hos de. Alikevel velger de nå å stenge min konto hos de. Helt sikkert også på grunn av mitt innlegg her.



Det er de i følge sine avtalevilkår fullstendig i sin rett til å gjøre. Jeg syns alikevel det sier mer om de enn noe annet. Jeg dokumenterer her det som skjer slik at nye nettsideskapere skal se hvor seriøsitetsnivået ligger hos denne bedriften. Så kan de jo velge selv.




Da forventer jeg at det opptjente beløp son er opptjen inntil i dag 1130 utbetales meg i løpet av kort tid. Ref. deres avtalevilkår 6 og 7


Med vennlig hilsen/Kind regards

Jonas Ali





2013/6/20 @euroads.no>
Hei Jonas,

Nå har jeg snakket med min kollegaer også for å få et innputt om din konto skulle åpnes eller ei.

Jeg beklager men vi er ikke interessert i et videre samarbeid med deg.

Jeg ønsker deg lykke til!

Ha en god dag,

NB: I will be on vacation from 19th of july – 2th of august. It will be a backup, contactperson in this periode.

Med venlig hilsen/Kind regards,



EuroAds Norway AS



Fra: Jonas Ali Ghanizadeh [mailto:jonasali@gmail.com]
Sendt: 19. juni 2013 16:50

Til:
Emne: Re: innloggingsproblemer

Takker for det, så vil det bety at kontoen gjenåpnes?

Med vennlig hilsen/Kind regards

Jonas Ali





2013/6/19 @euroads.no>
Vi lukker kontoer under mistanke – dette kan være mistanke på svindel eller andre formål som ikke er i vår interesse.

Du er velkommen til å være samarbeidspartner hos oss.

Men å gå imot firmaet som er ærlig, synes jeg er rimelig unødvendig. Vi har alt på det rene og i våre kampanjer, surveys og annet er det retningslinjer en bruker/kunde kan se og lese. Så det er ikke noe som blir holdt skjult.

Vi har rimelig strenge krav, da vi er et av de mest redelige nettverk og ønsker ikke å bli forbundet med noe uekte.

Publishere har skrevet under på disse retningslinjer da de blir samarbeidspartner i vårt nettverk.

Ha en god kveld,

Fra: Jonas Ali @gmail.com]
Sendt: 19. juni 2013 16:42

Til:
Emne: Re: innloggingsproblemer

Forskjellen er jo ganske tydelig. I det jeg markedsfører er jeg tydelig med hva slags forpliktelser dette innebærer og andre eventualiteter.

Mens det tidligere var en strøm av mer eller mindre enkeltstående sider som fordekte innholdet i deres konkurranser og jeg valgte å stille spørsmål ved hvorfor dette ble tillatt.

En slik adferd svekker tilliten til alle som ønsker å tjene penger på nett og fungerer sikkert bra for dere og de i den korte sammenheng, men i et lengre tidsperspektiv gjør det at folk begynner å annse alt som svindel.

Jeg sier dette fordi jeg ikke ønsker at man skal bryte ned mulighetene for oss som er ærlige.

Videre må jeg stille spørsmål til hva som er den egentlige årsaken til at min konto stenges. Er det på grunn av inaktivitet eller er det fordi dere ikke ønsker meg som samarbeidspartner?

Ettersom dere først stenger kontoen med begrunnelse i inaktivitet og ettersom dette beviselig ikke er tilfellet så krever en utdypende forklaring fra meg på tidligere eposter før dere vil åpne kontoen min.

Med vennlig hilsen/Kind regards

Jonas Ali




2013/6/19 @euroads.no>
Ikke misforstå meg, men det hadde vært fint om du kunne forklart: forskjellen på det du skrev om og hva du gjør? Og hvorfor skrive noe negativt om noe du gjør selv?

Jeg vil gjerne prøve å forstå – før jeg åpner din konto igjen.

Av den grunn at jeg synes det er litt rart. Så jeg håper du kan forklare det til meg J



Fra: Jonas Ali
Sendt: 19. juni 2013 16:28

Til:
Emne: Re: innloggingsproblemer

Jeg eier denne ja. Har ingen grunn til å ellers promotere denne.


Tidligere har jeg skrevet om dette i forbindelse med det som kan synes som fordekt markedsføring og har skrevet en del bloggposter om dette. Dette har ingen relevans til de andre sider jeg driver.

Med vennlig hilsen/Kind regards

Jonas Ali








2013/6/19 @euroads.no>
Og du eier den Facebook siden?

Spennende – med en kredittportal.

Ja, det er jo gode nok grunner til å ha en konto hos EuroAds.

Jeg har bare et par tilleggsspørsmål: hvordan kan det være at du snakker om falske FB-sider osv? Og at dette ikke er en reel type markedsføring?
Det gir ikke så mye mening.

Ser fram til å høre fra deg J

Fra: Jonas Ali
Sendt: 19. juni 2013 16:18
Til:
Emne: Re: innloggingsproblemer

Ikke aktiv??
Jeg har jo logget inne flere ganger den siste uken. Jeg har jo også opptjent nesten 500 kroner.

Jeg driver sidene ********** og **********

I tilegg holder jeg på å starte en kredittkortportal. Hva er det som har fått dere til å mene at min konto ikke er aktiv?

Med vennlig hilsen/Kind regards

Jonas Ali




2013/6/19 @euroads.no>
Hei Jonas,

Takk for din henvendelse og din interesse i EuroAds J

Din konto har blitt lukket da den ikke har vært aktiv og jeg ikke kunne se ditt formål inne hos EuroAds.

Du er velkommen til å fortelle litt om deg selv, hva du gjør, dine hjemmesider, målgrupper, kampanjer du ønsker, dine brukere.

Når jeg har mottatt ditt svar, kan jeg igjen gjøre en vurdering om din konto kan gjenåpnes.

Ser fram til å høre fra deg!

Ha en god dag,


NB: I will be on vacation from 19th of july – 2th of august. It will be a backup, contactperson in this periode.

Med venlig hilsen/Kind regards,



EuroAds Norway AS







Fra:
Dato: 19. juni 2013 12:05:46 CEST
Til: @euroads.no>
Emne: innloggingsproblemer

Hei

Hvorfor får jeg ikke logget inn på min konto?


Med vennlig hilsen/Kind regards

Jonas Ali
 

Tony J

Alle skal få
Jeg kan forstå at dersom du har blogget negativt om dem at de ikke ønsker å ha deg med. Men jeg er interessert i å lese hva du har skrevet om dem i så fall, for å se om det har noe for seg :) Det eneste jeg får inntrykk av etter innleggene dine her er at de kanskje kunne være dyktigere til å formulere seg.
 

jonasali

Medlem
Er en koslig gjeng man har å gjøre med. Lekte også dum og deltok i en av konkurransene deres med en epostadresse oprettet for formålet. Det var ikke rent lite ferier og ipads jeg har "vunnet" siden da.

Vil også dele den siste epostutvekslingen med dere som jeg har hatt med de. Som dere kan se blir profesjonaliteten redusert etterhvert som samtalen skrider frem. Jeg har heldigvis ikke hatt noe kontakt med de siden.

Helt greit for meg.




@euroads.no>
Jun 20

to me
Hei Jonas,

Nå har jeg snakket med min kollegaer også for å få et innputt om din konto skulle åpnes eller ei.

Jeg beklager men vi er ikke interessert i et videre samarbeid med deg.

Jeg ønsker deg lykke til!

Ha en god dag,

NB: I will be on vacation from 19th of july – 2th of august. It will be a backup, contactperson in this periode.

Med venlig hilsen/Kind regards,

logo-tm

EuroAds Norway AS

Publisher Manager


@gmail.com]
Sendt: 19. juni 2013 16:50


@gmail.com>
Jun 20

to
Da forventer jeg at det opptjente beløp son er opptjen inntil i dag 1130 utbetales meg i løpet av kort tid. Ref. deres avtalevilkår 6 og 7


@euroads.no>
Jun 20

to me
Hei Jonas Ali,

Pengene blir utbetalt hurtigst mulig, da jeg ikke ønsker å bruke mer tid på dette! Dog er standardprosedyre to måneder.

Jeg vil også påpeke at - Jeg har også sjekket din markedsføring av surveys på FB - hvor du lover penger og poeng ved deltakelse på survey, er det en redelig markedsføring metode? Er det du som betaler dette av egen lomme?

Dette kan også være en god begrunnelse for å lukke din konto ned.

Og jeg har selvfølgelig screenshots av alle dine posts på din gruppe.

Jeg ønsker deg lykke til videre,


@gmail.com]
Sendt: 20. juni 2013 11:38


@gmail.com>
Jun 20

to
Takk for det, da ser jeg på vårt samarbeid som avsluttet så fort dette er utbetalt.


@euroads.no>
Jun 20

to me
Så du har ikke lyst til å poste denne mail også? Så folk kan se at du kritiserer andre publishere, men har en markedsføringsmetode som er veldig tvilsom?



@gmail.com]
Sendt: 20. juni 2013 12:59


@gmail.com>
Jun 20

to
Som du selv sier, og jeg har skrevet så ønsker jeg ikke å bruke mer tid på dette.
Derfor ønsker jeg nå å ikke motta flere eposter fra dere med mindre det er behov for ytterligere informasjon i forbindelse med utbetalingen.


@euroads.no>
Jun 20

to me
Jeg kan også gjøre det selv om det er. J

Ja, de kommer nok så snart som mulig, selv om det ikke burde være en utbetaling – men siden det er deg så får du de allikevel J

Ha en god dag!
 
Topp