Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Evt straffer - vil det påvirke andre sider?

testdriver

Ha det bra..
Har en kunde som har lagt ut en spam-ordliste med aktuelle ord på nettsiden jeg laget for ham. Fikk meg til å tenke siden jeg overvåker siden i min Webmaster Tools.

Kan black-hat-teknikker og andre regelbrudd påvirke andre nettsider under samme Webmaster Tools-konto?

Og sånn generelt, er det noe man bør passe seg ifht Google og klienter?
 

zapotek

Medlem
Det blir mest synsing. Umulig å gi deg et 100% riktig svar på dette. Google påstår at Analytics og Webmaster-tools informasjon ikke brukes til sånt, men you never know, you know...
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, det blir synsing så lenge man ikke har testet det. Men Google ønsker å tenke som et menneske og et menneske ville logisk sett kommet til den konklusjonen at det ikke nødvendigvis er noen sammenheng mellom nettstedene på en Webmaster tools-konto. Derfor er jeg tilbøyelig til å tro at nettstedene ikke påvirker hverandre.

OT!! Webpiken, hvordan vil du skrive "Webmaster tools-konto" ? Typisk norsk-engelsk orddeling som jeg aldri klarer å bestemme meg for hvordan jeg skal skrive.
 

testdriver

Ha det bra..
Ok. Takk for svar, begge to.

Tonny: Nå sitter det ikke ei søt webpike bak denne skjermen, men jeg mener ihvertfall at siden Webmaster Tools er et engelsk varemerke (som ikke bør endres på uansett språk), er det akseptabelt med en bindestrek mellom Tools og konto: Webmaster Tools-konto. :)
 
Topp