Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Få ubegrenset med Facebook likes med dette programmet

Ingenting

Medlem
Hei!
Jeg har et program som gir deg ubegrenset med Facebook likes til fan-sider. Det eneste du trenger for at den skal fungere, er falske eller ekte (ikke nødvendig med ekte) Facebook kontoer. Du kan lett få kjøpt titusener av falske kontoer på nettet. Så kan du selge likes til andre, og tjene masse. Mange er interessert i å ha høye likes på fansiden sin, så dette er et bra program. Selges for kun 570 kroner.
 
Er det snakk om LikeList ? Ettersom jeg har fortstått det er i FB veldig glad i at dette gjøres, og man kan risikere å miste FB-siden.
 

Ingenting

Medlem
Man risikere ikke å miste FB-siden, er så mange som gjør det nå. Du skriver inn fansiden i programmet, så gjør programmet resten av jobben. Veldig enkelt.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Man risikere ikke å miste FB-siden, er så mange som gjør det nå. Du skriver inn fansiden i programmet, så gjør programmet resten av jobben. Veldig enkelt.

Klart man risikerer å miset kontoen selv om det er "mange" som gjør det. Dette må jo være et av de dummeste argumentene jeg har hørt.

Dessuten hjelper det lite å ha mange fans/likes så lenge de ikke er aktive. Suksess måles i hvor stor aktivitet du har på siden din blant de som liker den. Ikke hvor mange som følger deg.
 

zapotek

Medlem
Dagens quiz

100 fake fans kjøper ingenting.
200 fake fans kjøper ingenting.
500 fake fans kjøper ingenting.
Hvor mye kjøper 1000 fake fans?
 

Tony J

Alle skal få
Dagens quiz

100 fake fans kjøper ingenting.
200 fake fans kjøper ingenting.
500 fake fans kjøper ingenting.
Hvor mye kjøper 1000 fake fans?

Jeg tror hensikten uansett er at fake fans skal lure ekte fans inn...

Kanskje bra på kort sikt, men dårlig i lange løp hvis du vil bygge brand og tillitt
blandt kundene dine..
 

picxx

Well-Known Member
Nå er vel dette en salgstråd for darfit og programmet hans, som yoursecondweb galant hijacket (superstjerne i margen der!).
Hvorvidt det er bra eller dårlig med fake fans har ingenting her i tråden å gjøre.
 

Ingenting

Medlem
Helt Enig picxx. Det er et stort marked for Facebook likes, og det er mange som er interessert i likes, slik at de lettere kan få ekte likes av ekte personer etterpå. Lett og finne kunder, så dette kan du tjene bra på. Noen studenter i Norge som lever godt på å selge bare Facebook likes.
 

duppsko

Medlem
Jeg kjøpte dette av "darfit" for 150 kr nå, på premiss av at det skulle funke på mac, noe det ikke gjorde. Det er en exe fil.

Før jeg legger ut link til alle med gratis download, skal han få noen timer på å overføre pengene tilbake
 
Topp