Facebook eller Googler

En tråd i 'Generell markedsføring' startet av Thor Erik Just Olsen, 8 Jan 2019.

1. Thor Erik Just Olsen

Thor Erik Just Olsen Medlem

Hei alle.
    På lite budsjett (5000 max) hvor ville dere brukt annonsepengene for å få folk til nettsiden? Google? Facebook? Begge? Andre?

2. Chraas

Chraas New Member

Hvilken type nettside snakker vi om?

Er det nettbutikk fks tenker jeg Adwords Google (da personer som virkelig trenger noe Googler dette som regel)
    Men er det noe mer krativt du driver med (Blogg?), så er det lettere å spre bilder og video over sosiale-medier som FaceBook, koster ikke mange hundrelappene av budsjettet ditt å booste innlegg.

3. Thor Erik Just Olsen

Thor Erik Just Olsen Medlem

4. ronorio

ronorio Active Member

Jeg har best erfaring med Google, men er på ingen måte ekspert på Facebook.

5. Chraas

Chraas New Member

Jeg har lang erfaring med sosiale-medier. Men det viktigste før du bruker penger er at du har en aktiv side. Enten det er FaceBook, Instagram, YouTube ect. At du har lagt ut mange innlegg, bilder og vidoer. For da får du lettere følgere, ingen følger en nyopprettet side med få følgere. De må se tidligere aktivitet, så hadde bygget opp litt før jeg brukte penger på å nå ut til flere, da får du mer effekt;) Så får du mer ut av pengene.

Hint: FaceBook konkuranser er ekstremt effektivt.

Står du på bar bakke, og nettopp startet bloggen, er nok Google ett bedre alternativ å legge pengene mens du bygger opp en side på sosiale-medier.

Thor Erik Just Olsen og ronorio liker dette.

Del denne siden