Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook fanpages

Status
Stengt for ytterligere svar.

Goran

Medlem
Hejsan!
Jag heter Göran och kommer från Sverige. Hoppas att det inte gör något att jag skriver mitt inlägg på svenska och att ni förstår ändå.

Jag har ett par facebook-fanpages till salu. Dessa är utmärkta att använda som marknadsföringskanaler. Sidorna har ENDAST svenska, norska och danska användare.

Priser:

Facebookpage med 7k fans = 813 NOK

Facebookpage med 4k fans = 284 NOK

Säljes som privatperson. Betalning sker till paypal.

Skicka gärna PM!
 

picxx

Well-Known Member
Kan du si noe om hvor mange % norske det er på disse sidene og om disse er faktisk aktive kontoer.
 

Goran

Medlem
Kan du si noe om hvor mange % norske det er på disse sidene og om disse er faktisk aktive kontoer.

Kan ej se hur många konton som är aktiva då Facebook ej tillhandahåller sådan information. Jag kan däremot skicka annan detaljerad infprmation via PM! :)
 

picxx

Well-Known Member
Kan ej se hur många konton som är aktiva då Facebook ej tillhandahåller sådan information. Jag kan däremot skicka annan detaljerad infprmation via PM! :)

Jeg liker offentlige svar ... da kan flere få nødvendig informasjon.

Siden du henviser til facebooks info...
Hvordan ser kurven for "Brukere" og "Samhandlinger" ut over tid?
Får man flere hundre/tusen likes på en og samme dag vet man jo at dette er fake.
(og, ettersom du skriver på ett norsk forum gidder jeg ikke oversette.. )
 

Goran

Medlem
Jeg liker offentlige svar ... da kan flere få nødvendig informasjon.

Siden du henviser til facebooks info...
Hvordan ser kurven for "Brukere" og "Samhandlinger" ut over tid?
Får man flere hundre/tusen likes på en og samme dag vet man jo at dette er fake.
(og, ettersom du skriver på ett norsk forum gidder jeg ikke oversette.. )

Jag har inte köpt några likes. Här är ett par screenshots från 7000-gruppen.


http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e1b1d851991a_Screen shot 2011-07-11 at 5.57.24 PM.png

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e1b1d8fc3684_Screen shot 2011-07-11 at 5.55.33 PM.png
 

Goran

Medlem
Hejsan! Vill tillägga att det är VÄLDIGT få norska användare i dessa sidor! Dom finns men dom är väldigt FÅ! Kom ihåg det!

Resten är svenskar så det borde nog inte vara något problem.

and done!

hvor mye skal du ha for begge sidene BIN?

Ska vi säga 1000 NOK?


Har en till fanpage (12k) medlemmar som jag säljer för 1500 NOK
 

Goran

Medlem
hele saken er 1K

Hva tror du du skal oppnå med slikt tull da?

1. Jag är inte efterbliven.
2. Du skrev att du är redo att betala 1000 NOK för båda sidorna. Det är ett OK pris tycker jag. På vilket sätt er det "slikt tull"?

Man behöver inte vara otrevlig.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp