Facebook - "Foreslå for Venner" borte?

En tråd i 'Sosiale medier' startet av Zmarty, 29 Jan 2011.

1. Zmarty

Zmarty Medlem

Jeg har fått noen tilbakemeldinger om at "Foreslå for venner" muligheten er fjernet fra facebook sider. jeg selv ser at linken ligger der i vestre meny, men at det altså er noen som den ikke vises for...why?

Jeg kjører i gang en konkurranse på nettsiden i disse dager som også vil gi heftig trafikk til Facebook siden, så den "Foreslå for venner" linken er litt vesentlig å ha der :)

Noen som vet noe om dette?

2. picxx

picxx Well-Known Member

Foreslå for venner på fanpages(sider) er vel ikke fjernet, men foreslå for venner på presentasjonssidene til app's er fjernet.

3. Zmarty

Zmarty Medlem

OK...det er til min fanpage jeg fikk en henvendelse om at foreslå for venner var fjernet. Går jeg inn på noen andres fanpage sider, feks. Gjerrigknark.com, så finner jeg ikke noe Foreslå for venner knapp lenger....hmm

4. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Det er nok *snufs* sant at "foreslå for venner" er borte. Ta en kikk her:

Spesielt synd at du ikke fikk anbefalt Gjerrigknark.com Zmarty! ;-)

Sist redigert: 29 Jan 2011
  5. picxx

picxx Well-Known Member

Hmmm....stemmer det gitt.
    Var inne på gjerrigknark og country4you nå og det eneste som kom opp under bildet var "legg til som favoritter på siden min"
    Ser ut som "del med venner" har avgått ved døden gitt.

Var jo i bunn og grunn litt synd da, men regner med det tar enormt med load fra facebook ved at de fjerner den funksjonen.

6. Zmarty

Zmarty Medlem

hehe...du har jo så mange der fra før av allikevel så ;)

Noe skiiiiiit at Facebook har gjort dette da! Dammit...

Sist redigert: 29 Jan 2011
  7. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

Enda en kilde til, dessverre.

Forøvrig tragisk at jeg var så dyslektisk at jeg ikke klarte å skrive Gjerrigknark.com slik seg hør og bør :) (som for evigheter fremover kommer til å være bekreftet i sitatet ditt, Zmarty...)

Del denne siden