Kjapp og trygg hosting for Wordpress

facebook reklame

Kanskje på feil plass men men.

Ser at enkelte både her og andre plasser selger reklame i status oppdateringer.
Men er det reelt at om en person har 2000 venner så ser de 2000 vennene reklamen når de logger på?

Jeg ser jo ikke alle mine venners statusoppdatering, men dette går vel kanskje an og forandre i innstillingene sine.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er ihverfall postet på feil plass, for forumet har fått en egen Facebook-avdeling. ;)

En litt mer beskrivende tittel hadde sikkert ikke skadet det heller.

Når det gjelder spørsmålet ditt er det jo sånn at man kan velge å ikke se oppdateringer fra folk på vennelisten. På den måten vil jo ikke de som har sluttet å abonnere på dine oppdateringer se dette, og så vidt jeg vet finnes det ingen måte å sjekke dette på, så man burde kanskje anta at en viss prosent ikke vil se dette?
 

picxx

Well-Known Member
Skal du være sikker på at statusoppdateringen vises, så kjøp en statusoppdatering på en (fan)side, denne vil bli vist på veggen til alle som abonnerer på siden.
 

Dre_C

Medlem
Skal du være sikker på at statusoppdateringen vises, så kjøp en statusoppdatering på en (fan)side, denne vil bli vist på veggen til alle som abonnerer på siden.

Ikke nødvendigvis. Etter min erfaring så kan statusoppdateringer som ikke får spesielt mange "Liker" få bare 50 % visninger. dvs hvis en fanside har 20000 som følger så kan en vanlig statusoppdatering få 10 000 visninger. Det er i alle fall det som er min erfaring.
 

picxx

Well-Known Member
Ikke nødvendigvis. Etter min erfaring så kan statusoppdateringer som ikke får spesielt mange "Liker" få bare 50 % visninger. dvs hvis en fanside har 20000 som følger så kan en vanlig statusoppdatering få 10 000 visninger. Det er i alle fall det som er min erfaring.

Du får ikke visninger hos folk som ikke er pålogget.
 
Topp