Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook-selgere på WF?

looper

Medlem
Haha...kjenner noen som mottok en fax for ikke så lenge siden hvor de ga tilbud om å lage youtube, facebook, twitter for 5900,-. Bare for å opprette kontoene!
Er jo humbug!
 

picxx

Well-Known Member
Ska vi sje... 11900.- for 3 minutters arbeid.
Timesloenn paa 238.000.- .. jaggu ikke daarlig.
Skal begynne aa selge facebooksider jeg aassaa....
 

picxx

Well-Known Member
Tja, det er også folk som tar 800 for å koble inn google analytics..

Det er faktisk masse mere jobb aa sette opp analytics kontra aa opprette en side paa facebook ...
 

peterandrej

pensjonert moderator
Tja, det er også folk som tar 800 for å koble inn google analytics..

Antar det er meg du sikter til, og jada, jeg tar 800,- for dette. Det er standard timesats (1 time a.kr 640 eks mva), og det tar gjerne opptil en time å få alle opplysninger hos kunden man trenger, gi de en kjapp innføring i hvordan de logger seg inn, osv.

Det morsomme med FB-salget referert til over er jo at kunden de ringte her jo selv faktisk jobber med sos.medier på profesjonell basis. Det blir som å ringe Lyse Energi for å selge billig strøm. Tilbudet er jo greit nok, dersom man inkluderer ørten konsulent-/rådgivningstimer inn i dette, men snakker om dårlig research da!
 

looper

Medlem
Det hjelper i alle fall ingenting med Facebook profil hvis ikke de kan bruke den på en god måte.

Når det kommer til Google Analytics så kjenner jeg til et firma som driver med dette, selgerne der selger som hakka møkk.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det morsomme med denne var vel ikke selve poenget med at det er noen som selger tjenester rundt dette med å opprette FB-sider, men heller innholdet i samtalen og personen som ble forsøkt solgt til :)

Hvis noen vil leie meg til å sette opp en FB-side ville jeg selvfølgelig ta betalt for det, og som PAJ har jeg også satt en verdi på min tid. Og, den inkluderer selvfølgelig mer enn et par tastetrykk.

Jeg er sikker på at det kommer til å dukke opp flere og flere tilbud rundt FB i tiden fremover. Noen vil være meget proffe og noen vil være mindre proffe. Og, vi kan vel si det slik at den stakkars selgeren var i sistnevnte kategori.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
OK, jeg trenger mer søvn ser det ut som (det var ikke den typiske pris-diskusjonen), og jeg trenger ihvertfall å beklage litt: sorry petter andre :/

Det sagt så blir jeg ofte oppringt av folk som spør etter markedsansvarlig mens de har full tilgang til brreg's og purehelp's oversikt over antall ansatte (ingen) og selskapsform (ENK).
 
Topp