Kjapp og trygg hosting for Wordpress

facebook username

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
OK, så man kan velge en username for sin profil og alle pages (fb/username), og jeg valgte bedriftsnavnet for min page, da jeg hadde tilstrekkelig med likes.
Navnet (/sante) er samtidig det franske navnet for helse, så det ble en del franske likes.

I løpet av noen få uker har en del antakeligvis unliked (?), brukernavn ble koblet fra igjen (?), og nå har noen det navnet for sin profil.

Bare et varsel at det gjelder å passe på visstnok :/
 

picxx

Well-Known Member
Når man først har fått et brukernavn så kan de vel ikke bare fjerne det igjen.

Selvsagt kan man det.
Om domenet er google, nettby, biip eller noe annet spiller null trille.
Enhver nettstedseier kan fjerne hva faen han vil!
 

picxx

Well-Known Member
Høres kjipt ut. Når man først har fått et brukernavn så kan de vel ikke bare fjerne det igjen. Men sånn er det i diktaturer som Fascistbook.

Å gjøre seg av slaver av slavers slavers nettsters slaver.....

Bedre å ha egne nettsider spør du meg ;)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Neida, de kan ikke bare herje som de vil, selv om de sikkert ikke bryter noen regler som de selv har satt opp (og TOS *må* de faktisk følge, det er en kontrakt og jeg kan saksøke om jeg vil når de begår kontraktsbrudd selv om tjenesten er gratis eller om de betaler meg).

Men det som er mye viktigere er fallhøyde. For mye dritt og folk forsvinner. Nå skal det temmelig mye til for folk skrinlegger facebook, men som forretningsdrivende med fanpage på facebook: godt å kjenne til dette, og være litt forsiktig med å investere for mye i platformen (det kan skje ting man ikke forventer).

Akkurat hvor mye lyst har jeg å advertere på fb idag?
 

hansson

Langveisfarende
Akkurat hvor mye lyst har jeg å advertere på fb idag?

Akkurat. Det er poenget.

Men de har så mange brukere at de driter i om de er fornøyde eller ikke. Jeg er skeptisk til å legge for mye innsats i en firmaside på FB fordi man aldri vet om sidene dine blir slettet. Slik som for denne skobutikken som hadde en konkurranse på veggen og plutselig ble slettet med 20 000 følgere osv. De fikk den heldigvis tilbake etter at de hadde vært i media. Det regner jeg med at en liten fjert oss ikke ville fått.
 
Topp