Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Faktura i samsvar med bokføringsloven

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Siden jeg er programmerer:
"Salgsdokumentasjon skal være forhåndsnummerert på trykte blanketter eller ved maskinelt tildelte nummer med en kontrollerbar sekvens, eller være merket på annen måte slik at fullstendig registrering av utfakturerte salg kan etterprøves på en enkel måte."

brytes ned til:
"Salgsdokumentasjon skal være:
A. forhåndsnummerert på trykte blanketter eller
B. ved maskinelt tildelte nummer med en kontrollerbar sekvens, eller
C. være merket på annen måte slik at fullstendig registrering av utfakturerte salg kan etterprøves på en enkel måte."

Noen flere som legger merke til at variant A ikke krever noen form av kontrollerbar sekvens? Tror jeg bestiller en bunke med forhåndtrykt nummer "1" ??
LOL :p
 

TorsteinO

Art Director & grunder
PA: jeg bruker iBiz som funker fint (kan også kjøpes sammen med og integreres med iBank, for enkel regnskapsføring). Dessuten har jeg hørt mye pent om noe som heter billings. iBiz er ihvertfall enkelt å tilpasse til norske forhold, og jeg har hørt billings anbefalt av folk her i norge, så jeg regner med at det også skal gå bra. Ingen av disse er riktignok nettbaserte, men hvis du vil ha nettbasert, så mener jeg å ha hørt bra ting om Regnskapsprogram pÃ¥ nettet | e-conomic.
 
Topp