Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fakturaservice kr 20

K

Kontoristen

Guest
Er det mange her på webforumet som bruker faktura Larsen?

Mitt firma tilbyr nå print, porto og frakt for kr 20,- per faktura. Dette fungerer slik at dere sender meg faktura på epost og jeg postlegger faktura innen 24 timer.

Har en del kunder via andre kanaler som bruker denne løsningen og dette fungerer utmerket. Ønsker gjerne tilbakemeldinger om dette er en tjenste som er ønskelig eller ting som kan forandre tjenesten til det bedre.
 
K

Kontoristen

Guest
Nå finnes jo også www.sendregning.no
Betaler da 30,- for faktura i post og 8,- for faktura på epost.

Det finnes flere web-baserte programmer som er lik sendregning.no, dette blir da en tjeneste for de som bruker allerede bruker fakturalarsen, men som som vil slippe utsendelsen av papir faktura selv. Fordelen med fakturalarsen er at man slipper å betale kr 8 for epostfaktura.
 

zapotek

Medlem
Ikke så verst pris dette. Jeg betaler alt over 10 kr bare for konvolutt og frimerke (postens ferdigfrankerte).
 

R@ge

Kverulant
Et alternativ som kan være like så greit er jo å kjøre hele sulamitten selv da?

Jeg synes i hvert fall det er hyggeligere da jeg ikke ønsker reklame for en gratis, eller billig faktura leverandør sendt til kunder.

Det er selvfølgelig billig med 8 kr. men når de slenger med reklame så er det uaktuelt for meg..

Men om en kan leve med dette så leverer jo også til eksempel Send faktura gratis - Nettfaktura.net dette helt gratis dog kun på epost da.

Men om Kontoristen r reklamefri vet jeg ikke, det kunne vært litt greit å få et svar på...

Jeg ble uansett utrolig imponert over start [Simple Invoices] som gir deg fullstendig oversikt over alle kunder, utestående fordringer, statistikk og salg.

Den er også på Norsk og enkel å administrere.

men da må man jo enten sende dette via epost direkte eller post selv da :p
Og som nevnt over så er jo ikke porto gratis heller
 
Sist redigert:
K

Kontoristen

Guest
Men om Kontoristen r reklamefri vet jeg ikke, det kunne vært litt greit å få et svar på...

Jo, det er reklamefritt. Fakturaen blir klin lik som dere lager den.
Grunn til at kunder benytter seg av denne tjensten er de syns det er kjekt å slippe å kjøpe inn giroblanketter, konvolutter, frimerker o.l selv.
 
Topp