Fast klar med nytt produkt - AdMomentum

En tråd i 'Generell business' startet av Kenneth Dreyer, 7 Feb 2007.

  1. Kenneth Dreyer Well-Known Member

    Innlegg:
    3.820
    Google har tjent seg søkkrike på sitt målrettede PPC program. Fast går nå raskt til motangrep og sier at dette ikke er like målrettet som deres nye produkt, AdMomentum.

    Kilde: Ny Fast-pakke gir Google ny konkurranse - digi.no

    Konseptet til Fast AdMomentum går enkelt og greit ut på å utnytte din internett historik og bruk for å servere deg relevante annonser. Ved å dokumentere hva du søker på, hva slags nyheter du leser og hva sider du besøker. Dem satser også på å kunne gå gjennom brukerenes cookies, og hvis brukerene registrerer seg og godtar det, også gå gjennom brukerens egen historik og brukermønster.

    Noen som har troen på Fast AdMomentum? Eller vil det bare være enda en sak for datatilsynet å sette fingrene i?
     

Del denne siden