Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FBML borte, hva nå?

Mulig jeg ikke har fulgt alt for godt med på utvikling av Facebook. Idag skulle jeg opprette en ny FB-side, og kunne ikke lengre legge til FBML sider, og forsåvit heller ikke andre appliksjoner.

Hva nå? Leste litt om at det skulle være mulig å legge til iframe, men finner ikke noen sted hvor dette kan gjøres.
Føler at Pages mister mye verdi om det ikke er mulig å lage egen "forside"

Ideer på løsninger?
 
Ser nå at det ikke går å legge til apper på sider "Pages" lengre kun til andre apper.

Litt surt ettersom Siden min har begynt å få fans.. som jeg kanskje burde flytta til Appen?
 
Du kan da fremdeles lage egne sider/faner på pages. Man bruker nå iframe istedet for den gamle FBML.

har fått med meg at det er mulig, men tror nesten jeg er blind for finner ikke noe iframe-mulighet.. noen som vet hvordan man gjør dette på helt nye sider?
 

picxx

Well-Known Member
Ser nå at det ikke går å legge til apper på sider "Pages" lengre kun til andre apper.

Ikke bare kan du bruke app's til å opprette tabs på siden din, men du MÅ bruke apps for å få til dette. Etter at du har opprettet app'en definerer du på hvilken side og navnet på tab'en skal være i app'ens innstillinger.
Du må btw registrere din fb app her: Anmelden | Facebook
 
takk for svar, idag får jeg opp muligheten til å legge til apps på siden det er snakk om. (den kom ikke opp tidligere).
 
Topp