Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feil i epost

Stoppet

Banned
Usikker på om dette er riktig plass, men jeg prøver meg:
Jeg får sendt epost fra alle adressene mine registrert hos domeneshop men jeg får feilmelding når jeg prøver å sende til dem. Noen so vet hva som kan være galt? Får følgende feil:

Delivery to the following recipient failed permanently:

xxxxxx@yyyyyy.no

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain yyyyyyy.no by yyyyyyyyyyy.no. [46.250.210.117].

The error that the other server returned was:
550 No Such User Here
 

Stoppet

Banned
Jeg bruker https://webmail.domeneshop.no/ og det har virket på alle adressene inntil nylig. Har sendt suportsak til domeneshop, men det kan ta litt tid, så lurte på om noen hadde vært borti noe lignende.
 

kongen

kongemedlem
Trodde du brukte Google i kombo med Domeneshop ettersom jeg leste Google en plass inn i der...

Er du sikker på at du har epostkonto tilknyttet epostadressen?
 

Stoppet

Banned
Hadde glemt MX-peker i DNS :)
 

thomasstr

Medlem
Usikker på om dette er riktig plass, men jeg prøver meg:
Jeg får sendt epost fra alle adressene mine registrert hos domeneshop men jeg får feilmelding når jeg prøver å sende til dem. Noen so vet hva som kan være galt? Får følgende feil:

Delivery to the following recipient failed permanently:

xxxxxx@yyyyyy.no

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain yyyyyyy.no by yyyyyyyyyyy.no. [46.250.210.117].

The error that the other server returned was:
550 No Such User Here


Grunnen til du fikk denne var fordi du prøvde å sende en e-post til nettverten.no (
46.250.210.117), som igjen prøver å levere til brukeren xxxxxx@yyyyy.no, som ikke finnes.
Derav "550 No Such User Here".


nettverten.no. 14400 IN MX 0 nettverten.no.
nettverten.no. 14400 IN MX 0 mx.domeneshop.no.

Dette er feil oppføringer om du ikke bruker serveren din som e-postserver. Du skal kun bruke domenshop sin om du skal bruke deres webmail.

Fortsetter du å ha disse MX postene med samme prioritet, vil SMTP serveren som sender velge tilfeldig MX record. Og når den da velger den første MX recorden, vil de som sender få tilbake denne feilmeldingen som du fikk.
 

Stoppet

Banned
Takk. Propritet er endret og det fungerer :)
 
Topp