Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feil i ny WP-install - syntax error functions.php on line 459

...og i denne linja, mine damer og herrer, står dette: preg_match_

Skal det ikke stå noe mer etter den siste underscoren?

Dette er altså en splitter ny WP-install. Wporg-folka er usikre, det samme er Godaddy.
 

Boo

Medlem
Noe feil i themet regner jeg med? får du samme feil når du bruker ett annet theme?
Med fresh install er det jo default theme, som ikke burde være problemet.

Får du samme melding både med norsk og engelsk install ?
 
Fikk ikke endra theme eller noen ting. GD hadde ikke peiling, og sa at det var noe galt i linje 459...og det var siste linje. Det manglet altså rundt 4000 linjer, eller der omkring. Det visste jo ikke jeg, og heller ikke GD. Var en kar på Wporg som nevnte det. Lasta opp functions.php på nytt, og da ordna det seg.
 

Mango

Medlem
Litt offtopic: Men vi har hatt veldig mye problemer med Godaddy i det siste, internal server errors, lang loading, mye nedetid, div merkelige kodefeil som forsvinner etc.

Får alltid samme svar fra Godaddy: Vi finner ingen feil.

Tenkte å opplyse om det.

Bra du ordnet problemer, god helg!
 
Vet, helt håpløst. Har vurdert å bytte hosting flere ganger, men har aldri fått ut fingern. Vet ikke helt hvem som skulle være et bra alternativ. Testa HostGator en gang, ble ikke helt komfortabel med de. Jeg er litt sånn at jeg er som ei gammal bikkje som er dårlig til å lære nye triks - nå er jeg liksom så vant med å finne frem på sida til GD etter flere års bruk at jeg ser grisemørkt på å bytte til noe annet. Dessuten er det jo diverse mailkontoer og sånt som må flyttes og... Himla mas..

God helg!
 
Topp