Det er en fargedifferanse mellom bakgrunnen (bg.gif) og logoen (logo.jpg) som er ganske stor og godt synlig. Ikke spesielt pent etter min oppfatning. Noen grunn til dette, Tonny?
Den er jo ikke plassert helt korrekt heller. Er et sort "gap" under teksten "Webforumet". Og man ser det veldig tydelig på stripene litt opp til høyre for boblene
Mulig jeg er blind, men fargedifferansen er ikke synlig hos meg. Bakgrunnen på logoen er mørkere til venstre ja og lysere til høyre. Du skal ikke se bg.gif til venstre for logoen, gjør du det?
Ok, da er det offisielt, jeg er blind. Eneste feilen jeg ser er at de skrå strekene ikke matcher helt i overgangen logo/bakgrunn.
Har fått opp denne lyse delen på høyre side og mørkere til venstre jeg også noen(?) ganger på en Mac (safari), men i andre nettlesere ser man vel ikke noe galt. Forøvrig kommer jeg heller ikke inn på webforumet for å studere headeren da
Sjekket igjen... er på FF 3.6.13 på en macbook pro. Der ser man skillet godt mellom høyre og venstre side.
Muligens andre feil enn tidligere påpekt, men dog: OT: hva med å ikke kjøre så heftig komprimering på filene man laster opp hit?
hva med å bruke png til det dette egner seg best for, i stedet for å bruke jpg til noe jpg aldri var ment for?