Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feil på Facebook page etter at vi ble godkjent som sted

hallrar

New Member
Vi startet med å lage en Page/sted på Facebook. Vi ble anbefalt å få oss godkjent som eier av vår page/side, derfor sendte jeg på vegne av oss en melding til facebook der vi ba om dette.
Da vi ble bekreftet som eier, endret vedkommede hos Facebook oss fra en page/side til et sted.

Rett etterpå oppdager jeg flere rare ting.

1. Det mest irriterende:
Nå fungerer ikke menyene/tab'ene til venstre som ikke er standard.
Jeg bruker STATIC HTML og en FORUM-applikasjon, men når jeg klikker på disse kommer jeg til KOMME I GANG-siden. Det rare er at det fungerer fint for mine co-admins!
Er det noen som har hatt samme erfaring??

Jeg har meldt det inn som en feil til Facebook, men nå er vi på 10. dagen og ingenting skjer! I og med at det bare er jeg som egentlig kan facebook og HTML er det en katastrofe for får Facebook lansering i disse dager.

Jeg har også meldt dette til vedkommede som godkjente oss pr epost, men han ikke kan gjøre noe sier han og henviser til vanlig "brukerstøtte". Men det er jo han som burde vite hva han har gjort og rette det opp??

2. Vi var 6 opprinnelig admins, men etter skiftet så ble de andre 5 slettet som admin, og jeg måtte legge dem inn igjen.

3.
Der det står "xx liker dette", så forsøker jeg å klikke på "liker dette". Tidligere så kunen jeg se hvilke Facebook-brukere som har klikket LIKER hos oss. Men nå er dette også forandret. Nå havner vi bare på INNSIKT. Er dette korrekt? Er det andre som har denne erfaringen?

hallrar.
 

Beergear.no

Medlem
Hva med å opprette en ny bruker på FB og gi denne admin rettigheter?
Så har du i alle fall tilgang og får gjort det du skal til FB finner det for godt å svare.
Så kan du vel også teste å fjerne admin rettighetene og gi dem tilbake på den originale brukeren din med den nye kontoen din?
 

hallrar

New Member
Takk, det var et godt tips. Men det fungerte heller ikke.
Den originale brukeren fungerer fortsatt ikke.
 
Topp