Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FIFFIT.no - Ny nettbutikk med klær og mote

Tenshi

Medlem
Hei alle sammen, endelig tok jeg steget og registrerte meg her på forumet (har besøkt for å få tips og råd de siste 3 årene). Nå har jeg og min samboer startet en nettbutikk sammen hvor vi selger klær, sko, accessories og ligndende. Nettsiden finner du på FIFFIT.NO

Som mange her sikkert vil se ved første øykeast benytter vi oss av MyStore.no (veldig fornøyd hittil).

Jeg har planlagt en del markedsføring-aktiviteter som skal kjøres fremover, men vet at google er svært viktig (og gjerne facebook også).

Jeg håper dere tar en titt innom og sjekker butikken, mener selv vi har laget en fin nettbutikk men er alltid greit med litt ærlige feedbacks og tips til forbedringer. Alt taes i mot med stor takk.

Om noen har gode tips til markedsføring av nettbutikken er det bare å komme med det også naturligvis.

Takker for alle tilbakemeldinger på forhånd.

MvH
Christian
 

spelley

Medlem
Enkelt og oversiktlig design.
Det er dog et par ting jeg har "problem" med og det er:farge på meny og kjøp knappene.

Personlig syntes jeg hverken logoen eller gradient bakgrunnen var pen. Det er helt greit å ha tekst i logo, men fant du ikke en styggere font? :) Skyggen i logoen ser bare rar ut, teksten virker helt sammenpresset og det ser egentlig bare rotete ut.

Ellers mener jeg du burde brukt et heldekkende bilde i slideren.

Når det gjelder meny og kjøp knapp:
Det er lov/greit å ha litt kontrast, men rosa ser bare helt feil ut.

Ellers er det en del skriveleif på nettsiden.

Til slutt:
Har du kjøpt facebook likes?
Det ville vært naturlig å ha klarna på en slik side.
 
Sist redigert:

Tenshi

Medlem
Enkelt og oversiktlig design.
Det er dog en ting jeg har et "problem" med og det er:farge på meny og kjøp knappene.

Det er lov/greit å ha litt kontrast, men rosa ser bare helt feil ut.

Ellers er det en del skriveleif på nettsiden.

Til slutt: har du kjøpt facebook likes?

Hei og takk tilbakemelding. Hva farge\fargekombinasjoner ville du ment passet bedre? Forslag mottas med takk.

Ja vi har kjøpt noen facebook-likes for at folk ikke skal føle de er "først ute".
 

spelley

Medlem
Jeg oppdaterte posten #2 forresten.
Jeg er veldig usikker på hvilke farge som hadde passet i meny. Hvis du skal kjøre helt safe kan du bruke brun. F.eks: A37E58, 755C3B eller: CDBB99 ?

En ide kunne kanskje vært å holdt seg til en farge med ulike nøyanser. F.eks: Palette / A Pup in my Cup :: COLOURlovers

Så bruker du f.eks: 8E5B3E i menyen.
Som bakgrunn kan du f.eks bruke et mønster. F.eks: http://static5.depositphotos.com/10...e-backgrounds-black-brown-baroque-Pattern.jpg (jeg likte ikke dette, men du forstår poenget mitt)

Ellers finner du litt mer diskret bakgrunner her:
Subtle Patterns | Free textures for your next web project. eventuelt kan du bruke en bakgrunn med lys farge. Gradient syntes iallefall jeg ikke er pent.

Er forøvrig helt greit å kjøpe likes (gjør terskelen for å like sidendin litt mindre), så lenge det ikke er for mange.
 
Sist redigert:

luc1d

New Member
Kjøpe likes?? hvor/hvordan gjør du det?


Når det kommer til markedsføring så tror jeg du har gjort en bra jobb, er 2 facebook venner av meg som liker siden din.
 
Topp